luni, 30 iulie 2012

And the winner is...

Sa fii insarcinata sucks.Cel putin pentru mine.Si cel putin acum,la Eduard. Si o sa va spun doar cateva dintre motive:
-nu poti sa faci nimic amuzant: bungee jumping, montagne russe,sa te dai peste cap...nimic...Cica nu.Naspa.Iar eu,pe langa faptul ca sunt innebunita dupa asa ceva,anul asta am vazut cele mai multe atractii ever.Mi se ofereau toate cuminti si eu trebuia sa le refuz politicos,cu lacrimi in ochi.Eh...vine el si anul viitor...;)
-daca ai dureri de spate,ai pus-o cu movimiento.Nu mai poti sa te misti ca inainte,sa te plimbi mai mult de..(aici fiecare dupa noroc,la mine se termina foaarte repede bateriile lately), sa colinzi magazinele(pentru copil,ca pentru tine nu are rost..:( )...totul se reduce la mers-pauza. Stat in picioare-pauza. Stat in pat intr-o pozitie-pauza.
-te simti ca si cum ai fi inghitit un peste balon care nu vrea sa se mai dezumfle. Nu mai esti in control asupra corpului tau, miscarile ti se reduc la a te rostogoli de colo colo,noaptea cand incerci sa dormi te foiesti de pe stanga pe dreapta incercand sa reinventezi pozitii cat de cat confortabile(nu merge..) si toata bucuria ta cand vezi oameni normali in jurul tau e sa visezi la ziua in care iti vei recapata trupul.
-colectia de haine e limited edition. Te imbraci pretty much la fel, pentru ca nu iti vine sa cheltui pe haine de gravida o avere,in ideea in care totul dureaza doar cateva luni si de banii aia mai bine iei la copil ceva.:D Asa ca te limitezi la o pereche de blugi/pantaloni, o fusta si cateva rochii,de care te saturi ca de mere padurete si pe care iti juri in fiecare zi sa le arunci imediat ce nasti. Bad news: nu poti chiar imediat,s-ar putea sa mai ai nevoie o perioada,pana incepi sa iti revii la greutatea normala.
-daca ai norocul sa dispui de TOATE,dar absolut toate simptomele sarcinii,esti in rai.Nu.Eu la Razvan, in afara de greturi la inceput si disconfortul firesc de la sfarsit nu imi amintesc sa fi avut nimic.Acum nu ma gandesc la nimic sa imi fi scapat: dureri de orice-dar de sarcina cica, rinita de sarcina, greturi de sarcina, ameteli de sarcina, insomnii de sarcina, crampe de sarcina, uscaciunea gurii de sarcina, u name it,i got it-de sarcina...Distractiiiv...
-daca ai ghinionul sa nu ai ceva deosebit cu care sa iti omori timpul,care sa te distraga de la ganduri nebune,iar ai pus-o.Incepi sa iti pui tot felul de intrebari: o sa fie bine?O sa aiba toate degetele?Toti ochii?O sa fie sanatos?Frumos?destept?o sa aiba ochi caprui?Albastri?Mov?O sa manance?O sa ia in greutate?O sa doarma noaptea?Si multe,multe altele.Eu m-am trezit intr-o noapte (trezit e doar o expresie,nu dormeam-insomnie de sarcina) si mi-am dat seama ca la ecografia morfologica nu mi-a numarat nimeni degetele copilului.Ca nu mi-a numarat nimeni nimic,de fapt.Ca a fost ceva destul de relaxat,ce a durat infinit mai putin decat mi-as fi dorit eu si nu mi-a fost comunicat decat rezultatul; e totul ok. E..atat mi-a trebuit.Am luat internetul la rand(era vreo 1 noaptea) sa ma uit pana la ce saptamana pot face 4 D pentru ca trebuia,nu-i asa,sa vad cate degete are copilul. Iar aici 4D nu fac,e moft,ala ti-l faci la un centru non medical,doar pentru poze si suveniruri.Deci cauta pana la ce saptamana se face 4D. Pana la 32 maaaxim.Bun.Eu sunt in 31 jumate.Unde se face in Bruxelles?Pai..E unul in Namur,adica alt oras,dar nu conteaza,ca doar nu o sa ma tina kilometri departe de numaratoarea degetelor copilului meu,nu? Cauta numar de telefon,pret,informatii suplimentare.S-a facut 3.Nu-i nimic.Tocmai bine.Mi se face si somn,cu ocazia asta.Revin maine.A doua zi ii comunic sotului problema grava cu care ne confruntam,incepe sa rada,evident,dar imi spune ca daca vreau pot sa sun sa fac o programare,doar sa ma linistesc eu,ca el e sigur ca totul e in ordine.Mai caut pe net,gasesc unul chiar la noi in oras,foarte aproape de unde stam stam ,sun si doamna imi spune ca sunt cam la limita,dar ma poate primi a doua zi,ca dupa pleaca in concediu.Ma duc a doua zi cu copilul la purtator,sperand ca toate degetele sunt cu noi deasemenea,ajungem acolo,incepe ecografia si copilul meu doarme cu mainile ascunse,bagate pe sub barbita sau pe cine stie unde.Doamna,careia ii comunic clar scopul vizitei mele,ambitioasa din fire,imi promite ca va face tot posibilul sa incepem numaratoarea curand,dar ca ar fi bine sa ne ajute si domnul grasut din monitor.Sedinta urma sa dureze doar 10 minute, si in urma ei sa raman cu un DVD si o poza cu frumosul din burta adormita. Dupa 40 de minute (  :D ) Eduard nu da semne ca ar vrea sa se trezeasca,asa ca incep sa il "ajut" usor si in sfarsit se miscaaaa...si o data cu el 10 carnaciori mititei,cate 5 la fiecare manuta. Rasuflu usurata,la fel si doamna de la eco(foarte foarte draguta) si plec pe jumatate linistita(doar mai am picioarele,nu?), aproape o ora mai tarziu.La aceiasi bani.:))
Intamplarea face sa ajung la spital intr-o vizita neprogramata,asa ca trebuie sa mi se faca eco,si ce ocazie mai buna decat asta sa o rog pe tanti ecografista sa se uite si daca baiatul meu are degete la picioare?:D Initial imi zice ca astea se fac la morfologica,ii spun ca stiu,dar nu mi s-a comunicat nimic,si e suficient de draguta sa imi verifice un picior (cu 5 degete) ca celalat era ascuns pe undeva prin strafunduri,asa ca nu il poate repera.Deci,dragi cititori,mai am 3 saptamani de sarcina si un picior de verificat,asa ca stau bine,zic eu.:))
M-am lungit iar,si evident ca as putea sa scriu pana maine,dar o sa ma opresc aici,sperand ca ati inteles o particica din aventurile mele zilnice.
Sooo..pregnancy sucks.Dar la sfarsitul ei, te alegi cu un copil.Al tau.Perfect.Pentru totdeauna.Asa ca,daca pui in balanta cat conteaza cele scrise mai sus si cat rezultatul final,procentajul e undeva la 10%-90%.Si eu zic ca se merita.:)

2 comentarii:

Oana spunea...

so.... Limited edition, limited movement, limited sleep.... fingers to count... Checked!!!
You're funny!!! Pe bune... Mi s-a facut grozav de dor de tine!!! O sa trag o vizita scurta in oct sa va vad.. Pe toti 4. Pup

SARILLA spunea...

Mda..limited everything,except the anxiety..:))
Pai..va astept(am)!De abia va asteptam!:)Toti 4.:)