joi, 19 iulie 2012

Exciting.Not.

Eu,de fel,nu eram cea mai activa dintre persoane. Cand eram tanara(eheee...) dormeam pana la 10, 11 cateodata(dupa o noapte mai agitata), imi placea sa profit de timpul meu liber(adica sa lenevesc) si aveam o viata destul de linistita..
..pana s-a nascut Razvan. In primul rand ca de atunci nu mai pot sa dorm mult(daca vreodata dorm pana la 9 e un miracol si inseamna ca am avut o noapte grea). Apoi, nu mai am chef sa pierd timpul.Nu mai suport sa stau asa,danga-langa,si sa nu fac nimic. Chiar daca stau in pat rasfoiesc o revista sau stau pe net,dar nu ma uit pe tavan.
Iar de catva timp(nu stiu exact cand s-a intamplat) a dat activitatea-n mine mai ceva ca marea-n cortul lui Tudor(n.r. Chirila).:) De cand sunt insarcinata ma obsedeaza sa fie ordine in dulapuri,in sertare,in cele mai ascunse cotloane. Ma simt mai bine, psihic,sa fie ordine peste tot.Ma linisteste. Asa ca primele luni de sarcina am re-aranjat sertare si sertarase, am facut ordine printre haine si am re-oranduit mobila..:))(glumesc,nu avem atata mobila si deci atatea posibilitati)
Ei bine, din cauza unor probleme diverse(nimic grav,totusi destul de serios cat sa nu trec peste) de ceva timp sunt nevoita sa stau mai mult in pat. Super,ar zice cineva,trebuie sa profit de timpul asta de relaxare de dinainte de uraganul numit bebelica.Si asa as fi zis si eu,daca nu eram pusa in situatie. Insa credeti-ma ca e oribil. E ca un blestem. In primul rand ca ma doare,asa cum am mai spus,spatele.Asa ca am un numar limitat de pozitii in care pot sta si un numar si mai limitat de minute pentru fiecare pozitie.So it sucks! Apoi e plictiseala,frate! De Facebook m-am saturat pana peste cap,parca nimeni nu mai posteaza nimic,doar like-uri si share-uri cu "bobita are nevoie de adapost" "patrocle s-a pierdut" "corcodel e singurel" si "sufletel pentru gigel"(stai ca asta e de la ProTv..alta mancare de peste). Caini abandonati(de care imi este mila,nu ma intelegeti gresit,dar deja daca sunt ATATEA anunturi numai cu asta poate ar trebui sa se infiinteze un Dogbook ceva,special pentru ei), poze cu copii arsi,anunturi pe cat de vechi pe atat de neadevarate cum ca nu stiu ce copil ar avea nevoie de sange(teapa,am patit-o pe propria-mi piele) si alte lucruri ce nu imi par deloc captivante.
Deci cade si facebookul. Raman emisiunile pe care le plac foarte mult,gen Masterchef,America(or any other country)'s got talent, The amazing race,etc..dar si astea la un moment dat te obosesc(atunci cand privesti cateva episoade bune incontinuu,cum mai faceam eu).
Te mai joci cu Razvan,mai iesi la o cumparatura,mai un parc(daca iti permite vremea,sa nu uitam ca salasluiesc in Bruxelles si aici totul e relativ cand e vremea de timp frumos :) ) dar ziua tot are nenumarate (eh..sunt numarate,doar ca asa imi par mie) ore de umplut,ceea ce pare misiune imposibila cand esti tintuit in casa/pat/corpul tau. :)
Si ce e mai nasol e ca atunci cand nu ai chef,pai nu ai chef,prietene!Chiar  si cea mai tare idee, menita sa trezeasca si un mort- nu te atrage.Cel putin asa e la mine.Daca sunt completely chefless pai poti sa mi-l aduci si pe stitivoicine si nu imi trece starea.(bine,aceasta situatie e doar ipotetica.sunt dispusa sa incerc,nu se stie ca pamantul :D )
Asa ca numar zilele,numar noptile,cat mai am s-astept,sa te strang la piept,zilele,noptile...astept...:) (nu te grabi prea tare,totusi,vrem sa fii cel mai sanatos posibil )
Cam atat.Din pat,eu...

Niciun comentariu: