joi, 12 iulie 2012

Era de asteptat :)

Si cine imi citeste blogul de mult timp si ma cunoaste(si stiu ca o sa intri azi sa maine,asa ca iti scriu si aici sa va traiasca minunea,sa fie sanatoasa si sa aiba tot ce isi doreste) stie ca in fiecare an ii scriu lui Razvan de ziua lui.Ei bine,maine e ziua lui,asa ca maine o sa ii scriu asa cum fac in fiecare an de ceva timp,dar am vrut sa fac o incalzire intai.:) Sa ma reobisnuiesc cu tastele...
Mi-a fost dor,uneori,sa scriu...am mai spus asta si-o repet..de multe ori ma incearca sentimente contradictorii,pentru ca pe de o parte vreau sa scriu,daca ar fi dupa mine as dau frau liber tuturor gandurilor mele,insa pe de alta parte e o chestie cu care eu nu sunt impacata,si aia se numeste bun simt..:)) asa ca trebuie sa ma cenzurez,sa nu zic aia,sa nu fac aia..off...grea viata mai am...Ma bate gandul de multe ori sa incep un blog completamente anonim,in care sa fiu EU,asa cum ma stiu doar eu...:)))...si sa scriu ca si cum nu ar citi nimeni,pentru ca sigur nu ar citi nimeni cunoscut,iar de necunoscuti invat sa nu imi pese...
Daar..pana atunci traiesc un vis,right? Asa ca hop pe visul meu calare sa va pun la curent cu ce am mai facut in ultima vreme..nici nu stiu cat a trecut.
Pai...m-am ingrasat,fireste...Eduard este,pentru mine si rudele lui apropiate( ha!:) ) o intrebare zilnica referitoare la cum arata, cat este,cum va fi ca si omulet...si CAT DE MARE E,FRATE,CA MA RUUUPEE!!! Are cu vreun kil mai mult decat copiii de varsta lui :D,ceea ca ma face sa imi doresc sa nasc asap,sa pot sa imi duc la indeplinire planul de a naste tot natural,tot fara anestezie...Acum are aproape 3 kile,si tin sa reamintesc cui ii pasa ca sunt in saptamana 33...din 40(42 uneori)...si tinand cont ca pune cam 250 de grame pe saptamana...u do the math...
E foarte activ,ceea ce ma bucura si ma doare in acelasi timp :)), e pretentios,nu ii place sa stau decat dreapta,fie in picioare fie intinsa,sa altfel incepe sa imi care picioare in putinele coaste si organe ramase intacte... Taaare curioasi mai suntem  sa il cunoastem...:)
Am inceput sa luam una alta,unu la mana pentru ca aici iulie e luna reducerilor si nu strica sa profitam si doi pentru ca nu stii cand sare iepurele din burta si nu vreau sa ne prinda nepregatiti...
Eu sufar de insomnie in cel mai rau mod posibil, adorm pe la 2,3 noaptea,ma foiesc,am sindromul picioarelor nelinistite,noaptea e un cosmar...de abia astept sa dorm iar pe burta mea proprie si personala,sa fiu atat de rupta de somn incat 10 minute sa mi se para o gura de oxigen..:D pentru ca daaa..asa va fi curand...si de abia astept sa il tin in brate..am mai zis asta cumva?:))) o sa mai zic....
Despre Razvanica scriu maine,cand-believe it or not- face 6 ani!!!! 6 ani de cand am aduc acasa un pisoi cu care nu stiam ce sa facem,cum sa il tinem si cum sa ne comportam cu el,iar acum....nu il mai putem tine in brate de cat de inalt e, nu mai avem loc sa  zicem nimic de cat de vorbaret e si nu mai putem de dragoste de cat de dulce continua sa fie....:)
Va las,atunci(asta in cazul in care chiar mai citeste cineva) si..pe maine! :)

2 comentarii:

oana spunea...

citesteeeeee!!!
ahh... so good you're back hon! hugs and hugs and hugs!!

SARILLA spunea...

Ding ding ding we have a winner!!:)) Welcome back!:*