vineri, 10 iunie 2011

Speculoos..best thing ever.

Carevasazica am descoperit(de parca de asta aveam eu nevoie acum,cand vreau sa mai slabesc) cel mai delicioso-minunato-orgasmico-datator lucru: aroma(caci poate fi orice produs) de speculoos. Biscuitii ii stiam si ii placeam din Romania,sunt aia de ti-i da (in cafe-cafe :D ) atunci cand iti comanzi o cafea. Ii poti inmuia in expresso sau capuccino sau whatever sii sunt deliciosi.
Dar aici,oh,AICI,in tara minunata, au orice din speculoos.Printre care si cea mai tare inghetata din univers.E atat de buna..atat de buna,incat nu numai ca eu,care nu mancam deloc inghetata, o ador,dar ma gandesc numai la ea.
Si in magazine se gaseste si pasta de speculoos, intr-un borcan ce seamana cu ala de unt de arahide,si exact asta e urmatorul lucru pe care il voi cumpara cand voi pune prima oara piciorul in supermarket. Siii..cu pasta asta de speculoos,poti face numai minunatii: tarte cu speculoos si zmeura, cheesecake cu speculoos si lamaie, briose, panna cota..orice.
Imi pare foarte rau ca nu pot aduce inghetata in tara, ca as aduce si as imparti tuturor prietenilor,pentru ca simt ca nu sunt de ajuns cuvintele mele,nu exprima indeajuns.
Asadar, daca gasiti pe undeva inghetata sau macar pasta de speculoos, nu ezitati sa cumparati, va garantez ca o sa va placa!
De la fata locului,
aceeasi eu.


Later edit: Am pus piciorul in supermarket.:D Am luat pasta de speculoos.Dementiala. Ma apuc de nebunii.:)

5 comentarii:

Anonim spunea...

unde ai gasit speculos?in ce supermarket?mersi

SARILLA spunea...

Pai cam peste tot,in Belgia. In Romania nu stiu...

Anonim spunea...

Acum inghetata cu speculoos marca Delhaize (sau 365 nu mai stiu exact) la Mega Image.
Am incercat-o, e bunicica dar nu ajunge la nivelul inghetatei Lotus :)
am mancat la Paris (aveau la Auchan) si a fost dementiala. Astept cu interes sa vina in Romania macar pasta speculoos marca Lotus (evident). Inghetata e oricum ceva sezonier.

Anonim spunea...

O am in frigider adusa de un belgian. E preferata mea. Mai e putina dupa 2 zile si cred ca itru in sevraj daca nu mai fac rost. Stefan Vasile sunt pe facebook. Contacteaza.ma si pe mail stfn_vsl@yahoo.com si cu mailul ma gasesti usor si pe facebook. As ramane dator.

Stefan spunea...

heeey, am reusit sa gasesc Speculoos Belgium Treasure la bacania Coco si am inteles ca se gaseste si in ciocolateria Leonidas din Beller(piata Dorobanti)