vineri, 10 iunie 2011

Nenea Gucci,da' combien?

Rasfoind Cosmopolitanul mi-au sarit in ochi niste incaltari care,desi nu sunt deloc ceva ce constituie prioritate,pentru ca eu nu prea mai port tocuri,mi-au placut muult de tot. Mi-au ramas in suflet,asa cum mi se intampla foarte des cu pantofii.Sau posetele.Sau hainele.Uf.Nici accesoriile nu ma lasa rece.
In fine,erau prezentati o data la inceput, si apoi mai pe larg in pagina aia in care iti zice pretul diferitor produse in trend.
Ii vad eu a doua oara,citesc printre randuri preturile altor produse siii..cand ajung la ei,cica sunt Gucci.Not bad.Si cica pretul la cerere.:D Oare cat or fi?Cat,cat?Ma roade acum.Nici macar pretul nu pot sa il am.:))
Am poza,insa. Asa ca daca vreti sa ii vedeti,na,faceti click aici. Si daca aflati cat costa...nu..nu-mi spuneti..presupun ca e un motiv pentru care astia de la Cosmo tin secretul.:D

Niciun comentariu: