vineri, 24 iunie 2011

Cul

Ce misto ca sunt matura.:) Alaltaieri m-am invartit(in jurul propriei axe,fireste) foarte tare.Prima oara cu un prosop in mana,incercand sa prestez si un model in aer,ca dansatorii aia turci de pe la all inclusive-uri,si a doua oara,dupa ce am fost apostrofata ca ridic praful, am renuntat la prosop,si mi-am lasat mainile asa,stilul liber,si faceau ele model in aer.Foarte interesant.
Si m-am invartit muult,era super tare,ma intrebam de ce nu m-am gandit la asta mai demult,sa mai fac in momentele de plictiseala. Si cand m-am oprit,a fost si mai amuzant,ca se invartea si camera,saracuta.
Si dupa aia mi-a venit sa vars.Pentru ca doar ce mancasem.Si aici ajung la ideea initiala.Ce misto ca sunt matura.Ca mi-am dat seama ca data viitoare sa nu ma mai invart imediat dupa ce am mancat.Sa mai astept naibii macar juma' de ora.
Tare.

Niciun comentariu: