joi, 28 aprilie 2011

Si a venit si ziua asta...

..adica ziua de azi care e inaintea zilei de maine cand plecam.:) Ma uit la cutiile din jurul meu si (inca) nu constientizez ca de maine incepem o noua viata.
Sunt bine,deocamdata,adica linistita, nerabdatoare chiar, sper sa ramana asa situatia.:) Imi amintesc de plecarea in Grecia,eram low cu vreo doua saptamani inainte,si am plans vreo 3-4 zile dupa. Atunci imi era foarte dor de sora-mea,si nu il aveam pe Razvan.Acum nu o sa imi mai fie dor de sor-mea.:))) Vine cu noi. Iar Razvan la fel. Deci datele problemei sunt bune.Suntem pe plus.
Anyway, o sa treaca ceva timp pana o sa scriu iar,nu stiu daca vom avea net din prima.daca reusesc sa mai "fur" va tin la curent,daca nu recuperam cand dau de tehnologie.
Si acum toata lumea un Doamne-ajuta, va rog! Sa ne auzim cu bine!
Romania,te pup!
:D

Un comentariu:

Dili spunea...

Doamne-ajuta !!! Hai va pup si sa ne scrii cu dintii la vedere :D