vineri, 1 aprilie 2011

juramantul lui hipo..eu

Un evreu, foarte grabit pentru ca intarzia la o importanta intalnire de afaceri,cauta loc de parcare. Si cum nu se intrevedea nicio sansa,si el era disperat, incepe:
-Doamne, daca imi eliberezi un loc de parcare, promit sa donez bisericii 50.000 dolari!
Se mai invarte prin parcare...nimic...
-Doamne, daca imi eliberezi un loc de parcare, promit sa donez bisericii 100.000 dolari!
Tot nimic.
Disperat, pentru ca timpul pierdut il costa multi bani, zice:
-Doamne,daca imi eliberezi un loc de parcare, promit sa donez bisericii 500.000 dolari!
Si, ca prin minune, chiar in fata lui se elibereaza un loc. Scotand capul pe geam si uitandu-se in sus, le exclama:
-Lasa, Doamne, nu mai trebuie!S-a rezolvat!



Eh...uite-asa imi doream eu foarte mult sa plecam.Ca sa putem pleca trebuia sa se rezolve cu niste acte.Si tot nu se mai rezolva, nu se mai rezolva, si, cuprinsa de febra patimasa a plecarii ce imi orbea judecata am simtit nevoia sa sacrific ceva pe altarul jertfei. Si i-am zis lui Doamne Doamne asa: "Doamne, daca ne ajuti sa plecam cu bine, cum ne dorim, promit sa devin o persoana mai buna!" :D
Si s-a rezolvat cu actele, si in curand plecam.:D Acum, ca s-o fi rezolvat cu actele ca se rezolva oricum, ca s-o fi gandit Doamne Doamne ca se merita investitia, habar n-am..stiu doar ca DUPA ce ajungem acolo trebuie sa ...fiu o persoana mai buna...
Doar ca...aici m-am cam blocat un pic..ce inseamna sa fiu o persoana mai buna? Si le-am analizat pe bucati:
- sa nu mai barfesc? Hmm...oricum cu greu noi, femeile, o numim barfa..ii zicem discutie..libera,nuu? Si de multe ori sunt prinsa in anumite discutii fara voia mea si particip..din politete,sau daca am anumite informatii vitale discutiei. Deci nu cred ca spre asta trebuie sa ma concentrez.
- sa nu mai mint? E in natura umana sa mintim, fie ca sunt doar exagerari fie ca sunt minciuni nevinovate sau uneori mai serioase. Nici aici nu pot spune ca am ce sa ofer, pentru ca minciunile mele nu sunt in niciun caz din cele importante, sau grave, ca nu sunt din fire vreun Pinocchio. Dimpotriva,poate mai degraba ar trebui sa incerc sa fiu mai diplomata, ca de multe ori ma trezesc zicand adevarul intr-o forma cam..bruta...si nu am multi fani.Deci nu, nici asta.
-sa fiu mai...miloasa? Asta nu cred ca se poate. Cel mai mare defect al meu(bine, unul din cele mai mari) este empatia. No other comments.
-sa fiu mai...hmm..ingaduitoare.Ooof..cred ca aici trebuie sa lucrez.:( Cred ca trebuie sa fiu mai toleranta si sa am mai multa rabdare cu oamenii,mai ales cu cei pe care nu ii plac. Am asa un principiu inradacinat cum ca nu are rost sa imi pierd vremea cu oameni cu care nu sunt pe aceeasi lungime de unda...Cam nasol. Deci iaca,am gasit ceva. Cred ca aici trebuie sa lucrez. Si dat fiind ca vom sta intr-o tara noua, cu oameni noi, prieteni noi, am si material didactic.:) Ar trebui sa fie usor.

Eh..mai am putin pana plec, o sa ma mai gandesc la asta.Ceva ceva trebuie sa fie, de s-a rezolvat asa, la distanta mica de juramantul meu.:D

Niciun comentariu: