marți, 28 septembrie 2010

Thassos related

Acum ca m-am uitat inca o data pe poze mi-a trecut prin cap ca ar putea parea o insula pustie, insa nu e deloc asa.Am pus eu doar pozele cu peisajele,ca alea sunt mai frumoase decat noi la plaja sau noi mancand ca si cum ar fi fost prima oara in viata.
Thassos este o insula mare, mai mare decat Skiathos, unde am fost anul trecut, si mai frumoasa, if I may say. Are portiuni salbatice, unde natura te impresioneza prin ce a desavarsit, si portiuni animate, unde omul a completat frumusetile naturale. Este o insula vesela, plina de viata, insa totodata iti creeaza si impresia ca esti primul care o descopera.
Si chiar daca plecasem in excursia asta fara prea mult entuziasm,m-a impresionat in modul cel mai placut posibil. Au fost cateva zile de relaxare totala,si,foarte important pentru noi,la un pret mic. Cazarea a fost super,mancarea...ca in Grecia..cine a fost macar o data stie la ce ma refer, am facut baie in mare,plaja, unii dintre noi snorkelling :)...totul minunat.
Un singur lucru m-a stresat acolo,pe insula, si stiam dinainte ca va fi asa, dar...what to do? E plin de viespi.Plin.Te certi cu ele parte in parte pe mancare.Partea buna e ca nu ataca nejustificat,daca le lasi in pace nu ai probleme cu ele,dar pe mine, care nu sunt un fan declarat, ma stresau mereu si de abia asteptam sa termin de mancat.Oare de asta m-oi fi ingrasat cu un kil acolo?ca mancam repede?Hmm..ale naibii viespi..:D
In rest..ce sa va mai povestesc...am facut turul insulei de veo 2 ori, ceea ce inseamna ceva, ca are vreo 100 km toata soseaua de coasta, si ne opream din km in km sa facem poze,ca fiecare loc ni se parea si mai frumos decat cel de dinainte.
Inainte sa plecam spre casa am dat o fuga si la JUMBO, cel mai tare magazin de jucarii si nu numai, de unde i-am facut plinul si unui anume baietel.
Concluzia o sa va socheze:e super sa calatoresti!:D E hobby-ul caruia i-as acorda toate resursele mele.

2 comentarii:

Georgi spunea...

eeee,poti sa trimiti poze si cu voi,dar si eu in general prefer sa pun poze cu peisaje.Ma amuza teribil sa vad cum isi fotografiaza oamenii (in special asiaticii) mancarea. Acum cateva zile am descoperit un nou loc in Brugge,super misto.Ciocolata calda este bestiala. In primul rand paharele tin continutul cald,dar pe afara sunt reci (poti sa si cumperi-27euro pt 2 pahare!!!cred ca sunt super atenti cand le spala!),deci iti aduc un mare pahar de lapte fierbinte si o lalea de ciocolata (vreo 3 feluri de ciocolata "zac" in ea!!)pe care o "topesti cu gentilete" in lapte (yummy).Langa noi erau si doua chinezoaice,asiatice-nu stiu ce!care si-au comandat doua banale portii de paste,si daca nu le-au fotografiat!!!Fiecare propria portie,apoi pe cea a "vecinei",apoi impreuna (farfuriile,una langa alta)apoi fiecare s-a pozat cu cele doua farfurii, apoi impreuna,in picioare,pe scaun (nu-nu si sub scaun!!)-fara exagerarea!!!cred ca au facut mai mult de 20 poze cu bietele spaghete!!fac pariu ca s-au racit intre timp (nici nu le-au mancat "in totalitate":))iar noi ne amuzam copios!!

Georgi spunea...

ah da!tot inreu la tine pe blog (nu te speria ca nu te hartuiesc!)ca de aici ma duc la edith. Vreau sa fac o ciulama (nu mi-a iesit niciodata dupa cum stiam eu)cu reteta ei, si o paine cu masline (sunt innebunita dupa masline),dar am uitat sa notez cataz faina se pune in painica!Tu ce gatesti azi?