luni, 27 septembrie 2010

Si a fost Thassos

Azi pun poze(multe),maine comentez.










8 comentarii:

Georgi spunea...

rusinica,rusinica....pt.cei care merg pe meleaguri insorite si nu se gandesc si la aia care stau in ploaie!!:)) sa-ti fie de bine :)) bine ai venit si asteptam comentarii

SARILLA spunea...

M-am gandit,cum sa nuu...m-am gandit ca nu as vrea sa fiu in locul lor..:))

Georgi spunea...

hahahaha!!!asta a fost taaaareeee!!!Am izbucnit in ras cand am citit!!!suuuupeeeerrrr:))))
Eeeee,ma consolez cu idea ca adun nuci din curte,ca a venit toamna...melancolie...mai coc o paine...nici nu vreau sa ma gandesc la unii care FAC BAIE IN MARE!!!! IN SEPTEMBRIE!! LA SFARSIT DE SEPTEMBRIE!!!Blasfemie!!Lasa,lasa ca o sa ma eu o petrecere de halloween...de o sa i se duca vestea!!:)(n-am facut baie in mare decat o data anul asta si asta in Spania...nu de alta dar era piscina mult prea misto si fara risc de insecte care sa te "'ucida"!

SARILLA spunea...

Auzi, pe tine sa nu te aud, cu ce ai acolo..cea mai frumoasa curte din Bruges!:)Cand vrei sa facem schimb, sa culeg eu nuci si sa faci tu baie,sa imi spui,da?Ca as fi foaarte bucuroasa..:)

Georgi spunea...

pai sa stii ca inspirata de filmul "the holiday" ma gandeam sa fac un schimb de locuinta (masina,tot,tot)ca in film,si am dat un google si am vazut ca foarte multa lume face chestia asta..asa ca de ce nu...ca masina avem o toyota rav4..;te aranjeaza?da e jegoasaaaaaaaa:))si asa ti-o dau ca de!asta e regula jocului!!:))

SARILLA spunea...

Ce taaare ar fi!:D Nu stiam ca lumea face asta si in viata reala,credeam ca e doar o idee misto dintr-un film...:)
Dar tu doar ce ai ratat vacanta in Grecia,acum ai veni doar intr-o Constanta tomnatica..:)
P.S.Imi place masina.Mult.:)O spal eu.:D

Georgi spunea...

ok,dar problema nu e pe dinafara (ca aici nu prea e parf)ci inauntru e un dezaaaaastruuuu!dar de cand cu gradina,nu prea mai stim ce sa punem in lista de prioritati!acum am inceput cu pregatirile de iarna (smirgheluim pergola si marginile de lemn ale laculetului, le dam cu un produs special sa nu putrezeasca lemnul...offff...e de munca!cat despre vacanta,imi place ideea,mai ales daca e cineva in care pot avea incredere,dar nu stiu cand o sa aiba Pascal concediu,ca abea s-a schimbat cu serviciul. Lucreaza in politie,si timp de 15 ani a lucrat la politia de coasta,dar acum s-a ivit prilejul sa lucreze in Brugge. A dat saracu examene peste examene (ca astia sunt politia federala si sunt mai coiosi)acum face stagiu si se duce la cursuri ca au astia aici un sistem de date coputerizat care este unul din cele mai tari din Europa si are de invatat cum sa lucreze cu el...ma rog...totul s-a schimbat in viata noastra anul asta. In bine!Singurul aspect naspa este ca nu mai putem conta pe ce stiam (inainte munea o saptamana,12 cu 24 si apoi statea o saptamana acasa. Acum lucreaza cateva zile,cateva sta acasa,dar nu stim cand o sa aiba concediu,cum,cat....ramane sa vorbim!Dar poate veniti voi pe aici pana la schimbul de vacanta,ca sa petrecem o vacanta impreuna!Nu ai primit mesajul cu chinezoaicele care-si fotografiau spaghetele?

Georgi spunea...

pai e acelasi:georgi_claudia,dar ti-am mai trimis 2 mesaje comentariu la ultimul tau post. Nu le-ai primit?