miercuri, 13 ianuarie 2010

Multumesc

Pai...cum sa incep?
E bine sa ai prieteni. E foarte bine.
Va ziceam anul trecut despre cadourile primite si despre impresii.Si va mai ziceam ca a fost cel mai frumos. Uite ca ori pentru ca am imbatranit eu (prea putin vizibil) si sunt mai emotiva, ori pentru ca apreciez alte lucruri acum,la maturitate (Doamne, ce ca din carti le zic!) dar anul asta a fost si mai frumos,pentru ca, pe langa faptul ca am avut parte de surprize mai ceva ca victimele Andreei Marin, mi-am dat seama ce bine e sa ai prieteni.Si asta e cel mai important cadou.
Si apropo de cadouri, saptamana viitoare vreau sa fac un top al darurilor.O gala,de fapt.:) Cel mai frumos, cel mai haios , din astea. Astept si petrecerea de sambata, de asta nu ma bag acum.Sa fie corecta competitia.:)
Dar ieri chiar a fost fain de tot. Dimineata, soricica mi-a facut o surpriza si mi-a adus flori la restaurantul unde luam micul dejun, cand eu credeam ca e la munca.Ca de obicei, ea e cu surprizele si asta adaugat la faptul ca ma cunoaste bine...rezulta numai bucurii.:D
Apoi, honey mi-a luat un voucher de la Carturesti si o felicitare zgubilitica(asta dupa ce imi daduse deja cadoul). Ar fi vrut sa fie o surpriza si mai mare,sa imi ia cartea pe care mi-o doresc si pe care o astept de atata timp,dar nu o aveau inca,saptamana asta vine.Oricum,m-am bucurat mult(m-as fi bucurat si daca mi-ai fi adus doar felicitarea,honey-m-a impresionat gestul).
Deci ziua era deja frumoasa. Apoi au venit ai nostri la masa, si a fost ok.Iar cadouri,iar bucurie :D. Si nici nu inchisesem usa bine, ca suna iar.Am crezut ca sunt ei,ca au uitat ceva,asa ca am deschis repede sa vad ce vor,cand:SURPRIZAAAA!
O mana de zapaciti cu coifulete si piuitori, un tort aprins si o sticla de suc au dat navala in casa urland fericiti. Am suflat in tort, am baut suc,am primit si un cadou(blushing).Asa ca ziua s-a incheiat exact asa cum a inceput:frumos.


Asa ca vreau sa va multumesc. Pentru tot. Si pentru urarile voastre, ale tuturor, de aici, de pe blog, de pe Facebook(m-au felicitat chiar si vecinii mei turci si de alte natii de la Farmville) si de oriunde.


Love you all.Pe tine, honey, pe puiul meu mic ce mi-a zis cel mai frumos La multi ani! din lume, pe ai mei,ai nostri, si pe voi, nebunii mei prieteni frumosi.

8 comentarii:

Dili spunea...

ce frumos............................................................. sa stii ca da, emotivitatea creste cu varsta.
Cocoana, baga la pretini pe feisbucu' ala si "Maria Eu", ca are saraca nevoie de cadouri pt ferma! Pup!

SARILLA spunea...

Gata!Am bagat! Erau mai multe Maria Eu pe acolo, dar mi-a fost usor sa te reperez...:D(asta in caz ca esti tu :)) )

nnonny spunea...

Ma bucur ca ai avut o zi frumoasa si ca ai inteles, pana la urma, ca nu imbatranesti vizibil de la un an la altul si ca 30 e un numar frumos! ;)

Eu mai am putin si fac 19 ani, dar spre deosebire de altii (Catalina), eu nu ma plang, mi se pare chiar frumos si ma intreb cand au trecut atatia ani :D. Dar pentru ca pe Cata o afecteaza, imi place sa o tachinez spunandu-i "babaciunea mea" sau sa o las sa intre prima pe usa si sa o informez ca eu respect batranetea. Numai oamenii care se tem ingrozitor de batranete vor fi afectati de aceasta si nu-si vor trai pe deplin viata.

Sa ai o petrecere frumoasa sambata si sa te distrezi :*!

miki spunea...

adica tu ai cont de facebook si nu suntem prietene?? nu se face, nu se face! fa ceva! ..ca eu nu te gasesc :)

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.