sâmbătă, 9 ianuarie 2010

The day has come...

Gata!Ziua a sosit.Ziua in care scriu.:) Watch me!:)


Pai...inainte de Craciun,am vrut sa scriu ceva dragut despre Craciun. Cum ca mie imi place muuult mai mult Craciunul dupa ce m-am maritat dar mai ales dupa ce am nascut. Prietenii stiu de ce. Inainte mi se parea mai deprimant,asa. Not anymore. Acum mi se pare cea mai tare sarbatoare ever. Asa ca ma bucur incepand cu vreo luna inainte si cateva zile dupa. (am patit acelasi lucru si cu duminicile,pe care le uram inainte de triste ce erau si pustii, iar acum sunt as cool as the others:D ) Hai ca vad ca iar mi-a ramas niste engleza pe buricul degetelor,asa ca incerc sa ma sterg pe maini.
Gata! Deci : Craciunul e cel mai tare! Imi place sa daruiesc, mai ales sa fac surprize, si anul asta, chiar daca de criza,asa, cred ca am reusit putin.Si am vrut sa scriu toate astea, sincer, si cred ca eram si mai inspirata, insa...am zis ca scriu mai mult de Revelion.


De Revelion am vrut iar sa scriu. Mamaaa, cate mai aveam de zis:cu rezolutii,cu alea alea...ca fac, ca dreg, ca-cum ma simt eu, ca-cum o sa schimb lumea...
Mi-am facut, ca orisicine, planuri pentru 2010(foarte valabile inca), dupa aia m-am gandit :stai, ca ce mi-am propus e cam usor, poate trebuia sa ridic putin miza, sunt prea blanda cu mine anul asta sau ce?:) Noroc ca m-a calmat honey si mi-a zis ca alea sunt doar informative, si nu ma tine nimeni sa ajung presedinte, daca vreau.Nu e musai sa le zic pe toate in noaptea dintre ani.Asa ca m-am linistit. Lucrez in continuare la teleportare si la salvarea balenelor albastre. Nobel, here I come!
Imi mai propusesem sa ma gandesc la ce a insemnat 2009 pentru mine, da' sa-nnebunesc daca imi mai aduc aminte ceva. Eu stau destul de prost cu memoria, mereu plec privirea cand se vorbeste de cat de rea a fost iarna trecuta, mai tineti minte cum ningea? sau pai acum doi ani cand a fost faza aia cu aia doi care......Nups!Not me. Nu imi amintesc nimic. Eh..aproape nimic. Selectez.
Se pare insa ca am selectat cam mult in 2009, ca nu stiu cum a fost pentru mine.O fi fost bun, o fi fost rau, important e ca nu m-a marcat.Viata merge inainte.A! Mi-am amintit un lucru. In 2009 mi-am descoperit talentele ascunse atat de bine ca mi-a luat 30 de ani sa le gasesc. Si aici ma refer si la cele ce ma bucura afara, si la cele ca ma implinesc in interior. Deci e bine, zic.
Nu am scris despre toate astea, in parte pentru ca nu am avut timp si in parte pentru ca intre timp, adica exact in ultima zi a anului, am aflat ca maybe, just maybe, I'm not as good as I thought I was. Sad,I know.
Asa ca am zis ca voi scrie in primele zile ale anului, cu siguranta mai mult si mai mult decat ...vreodata.

In primele zile...adica in primele 3 zile am incercat sa-mi revin dupa Revelion.Semne bune anul are, da...Am reusit intr-un final sa ma trezesc si am inceput sa ma pregatesc de celelalte: Boboteaza, Sf. Ion...ziua mea...
:D Da,maa...ziua mea.Aia.In care fac eu 30 de ani.Pentru care ma pregatesc eu de 2 ani, repetandu-mi ca am 30..am 30..am 30...Uite ca a functionat. Nu sunt deprimata, nu cred ca o sa mai plang, cum am facut cand am implinit 25, si,uneori, nici nu mi se pare ca sunt batrana.He? Pretty nice.
Off...si am vrut sa scriu si despre ziua mea, de data asta inainte sa se intample, sa impartasesc gandurile de dinainte, cand inca incepe cu 2...
Am vrut sa scriu despre cat de implinita ma simt, pe toate planurile, chiar daca nu complet peste tot. Dezvolt? Nu mai dezvolt...Ideea e ca am cel mai frumos si dulce copil din lume, care e muult mai mult decat as fi putut spera vreodata. Dupa 3 ani jumate de cand l-am intalnit, inca ma mai mir de cat de norocoasa sunt, si ma intreb ce am facut sa merit asa ceva.Copiii sunt, categoric, cel mai bun lucru din viata noastra, motivul suprem de implinire si fericire. Asa ca doar si cu atat daca m-ar fi prins 30-ul si as fi fost fericita. Daca pe langa asta mai am si cate putin din fiecare, ma declar pregatita si multumita, asa ca poa' sa vina.:)(pe 12, btw ;) )

Nu am dezvoltat nici despre astea, ca intre timp m-au intristat niste vesti si nu am mai avut chef de scris. Si am zis ca o sa scriu cand o sa am dispozitie, si o sa scriu, nenica...muultt...

Si iata-ma in zilele noastre, mai exact in aceasta frumoasa zi de azi, cand poc! m-am lovit cheful, inspiratia, buna-dispozitie si tot ce mai era nevoie sa ma loveasca sa scriu...si sa recuperez.

Concluzii:pe 12 e ziua mea.Sa imi ziceti la multi ani.Si pentru cine vrea sa imi trimita cadouri, simtiti-va generosi!Anul asta primesc carti.:D Poate reusesc sa termin abecedarul si ma apuc de citit.
Au revoir!

9 comentarii:

nnonny spunea...

Bine ai revenit! Cat mai plin de reusite si fericire sa-ti fie Noul An!

Si la mine Revelionul a tinut pana pe 3 ianuarie. Eram complet aeriana cand am pus intr-un sfarsit, punct. M-a trezit insa, brusc, scoala, pe 4 :(. Mai vreau vacantaaa!

dmd. spunea...

Am mai intrat aici si voi mai intra pentru ca putina lume mai se arata asa fericita.Felicitari cel putin pentru stare.Un an normal iti doresc si mentine tonusul. Dan

miki spunea...

:)) nenicule, ai adunat ceva verva! ok. 12. se apropie. s+a notat!

SARILLA spunea...

@nnonny- Mersi! Si tie la fel,si la toata luma,de fapt...
Pai...acum vine vara,si o data cu ea si vacanta..putintica rabdare..:)
@dmd- :) Multumesc. Si urarea cu un an normal mi se pare taare reusita, nu imi doresc mai mult.:)
@miki-Am adunat,am adunat..:)
Se apropie,mama ei de zi..dar, cum am mai spus, sunt pregatita.:)
Lasati copiii sa vina la mine..:D

Dili spunea...

Ai sa ne traiesti, vorbim poimaine hihi... la multi ani mamicule!!!

nnonny spunea...

Mai bine sa mai astepte vacanta de vara :D nu de alta, dar vine cu tot cu BAC si...e mai bine sa mai intarzie :))

Doru spunea...

La multi ani!

Primul, cred. 00:18.

Doru spunea...

Nu stiu de ce aveam impresia ca suntem in 12 azi...nvm, e valabil pt maine. Acum chiar ca sunt primul :))

SARILLA spunea...

@Dili-Mercic.Doamne ajuta la toata lumea!Ne auzim,dar trebuie sa treci tu pe aici,ca eu nu am pe unde,if u know what I mean..:)
@nnonny-:))) Asa e...sa mai astepte...Lasa ca trece repede si sa vezi distractie dupa...
@Doru-:) Da,chiar esti primul...:D Dar astept sa imi mai zici si maine,da?:)Nu strica...