luni, 11 ianuarie 2010

Leapsa sa este!

1. Luati cartea cea mai la indemana, deschideti la pagina 18 si scrieti aici al 4-lea rand

"se transforma pentru mine pe jumatate in nisip"

2. Fara sa verificati, cat e ora?

10.58


3. Verificati


10.57


4. Cum sunteti imbracat(a)?

Trening.

5. Inainte de a raspunde la acest chestionar,la ce va uitati?

Facebook, bata-l vina! trebuia sa imi culeg recolta la Farmville, nuu?

6. Ce zgomot auziti in afara de cel al calculatorului?


Niciunul.Mare minune.


7. Cand ati iesit ultima oara si ce ati facut cu ocazia respectiva?

Pai...cand am iesit..unde?Din casa?Din oras?Din tara?Sa zicem toate,ca am chef de vorba.
Din casa aseara, in Carrefour, si sambata, in bar.Am baut o tentativa de fresh de mango si ananas.bad choice.
Din oras de 1 decembrie cand am fost la munte cu familionul.Din tara ehee...anul trecuuuttt...In august.In Milano.


8. Ce ati visat azi noapte?


Ca m-am certat cu Doru-compostoru. :)


9. Cand ati ras ultima oara?


Aaa..acum..5 minute?Nu stiu, rad incontinuu.:D Asa...fara motiv.:D Glumesc,ma.Nu stiu.Cand am avut motiv,na!

10. Ce aveti pe peretii incaperii in care sunteti?


Nimic.:D Caramida.:D
Var alb. Si aparatul de aer conditionat.:P


11. Daca ati deveni multimilionar peste noapte,care ar fi primul lucru pe care l-ati cumpara?

O casa,duhhh!!! Cuuurteee....maareee...:)


12. Care este ultimul film pe care l-ati vazut?

Episodul 5 din Nip and Tuck, seria 5.:)Aseara.


13. Ati vazut ceva neobisnuit azi?

Pai..tinand cont ca nu am iesit decat dimineata cand l-am dus pe Razvan la gradi si ca era foaarte devreme,prea devreme sa vad ceva,nu. A! Stiu! freza mea de dimineata.


14. Ce parere aveti despre acest chestionar?


Me like it.


15. Spuneti-ne ceva ce nu stim inca.

Pai..sunt cea mai inteligenta si mai frumoasa creatura de pe fata pamantului. Si amuzanta. (asta sigur stiti). Ce? Nu va daduserati seama?Mai e timp...


16. Care ar fi prenumele copilului dv daca ar fi o fetita?

Ooof..greu,frate,greu! A fost Daria, s-a uzat,l-am folosit prea mult...
A fost ,pe rand, Raluca, Alexandra, Eva si muulte altele...acum...nu stiu. Ar trebui sa fac un mic consiliu de familie.


17. Si daca ar fi vorba de un baiat?

Greu si acilea.Rares, Robert..orice cu R. Nu ar merge sa am doi copii unul Razvan si unul Rares sau Robert,dar pentru ca e doar o discutieee...

18. V-ati gandit deja sa locuiti in strainatate?


Been there, done that.maybe another time, another country.


19. Ce ati dori ca Dumnezeu sa va spuna cand intrati pe portile Raiului?


Ups! Am gresit! Nu tu erai!Du-te inapoi si,ca sa-mi accepti scuzele, mai ia 20 de ani de viata.:)Bonus.:D


20. Daca ati putea schimba ceva in lume, in afara de politica, ce ati schimba?

As face toti oamenii drepti, cinstiti si buni.Si as pune muzica pe strazi!!!!


21. Va place sa dansati?

Ha! Mananci,calule,ovaz? Dans este numele meu mic.:D



22. George Bush?


History.


23. Ce ati vazut la televizor ultima data?

Mircea Badea.:)Aseara.

10 comentarii:

Dili spunea...

misto neica, Raluca zici...ai ca ne potrivim :DDD
Si yessssssss muzica pe straaaaaaaazi, rock it girl!

nnonny spunea...

"6. Ce zgomot auziti in afara de cel al calculatorului?

Niciunul.Mare minune."

Am ras copios la faza asta, asa amarata si bolnava cum sunt =)). Pe de alta parte, te inteleg perfect :D, eu impart camera cu sora mea si...n-am pic de liniste :).

Ma incanta ideea cu muzica pe strada, ar fi relaxant...muzica face bine la inima si la propriu si la figurat :X

dmd. spunea...

Maine vei implinii o frumoasa si rotunda varsta.Poate nu voi avea loc si de aceea iti doresc de acum sanatate si cat mai multi ani de care sa fi multumita.Dan

SARILLA spunea...

@nnonny- Esti bolnava?:( Imi pare rau.
Eu impart ..casa cu Razvan,asa ca..:)
@dmd- Multumesc pentru urari.Doamne ajuta pentru toata lumea!

nnonny spunea...

Am cam racit.Stii cum e...ochi inlacrimati, cap greu si alte simptome din astea, "minunate" :| Daaar, ma fac eu bine! :)

SARILLA spunea...

Porcinaaaa??? :D

georgi spunea...

La foarte multi ani,cea mai buna sora din lume! Scriu si aici,sa ramane scris:)Toate lucrurile frumoase la tine si la familia ta sa vina:)La toata familia:))

georgi spunea...

Nu am scris unde trebuia:)))

nnonny spunea...

Tocmai am venit de la medic, nu-i porcina, e doar o minune de sezon! :) Mama zicea ca dorm cu Bobo (catelul) daca sunt suspecta porcina :))

SARILLA spunea...

:) lasa, so', tu poti sa scrii oriunde! te gasesc eu!:D mersi.pentru tot.
@nnonny-Aa..pfiu! Ma speriasi!Hai , fa-te bine,da?:)