vineri, 4 decembrie 2009

Quidnunc

:D Nu cred sa aiba vreo legatura titlul cu ce urmeaza sa scriu, pentru ca nici macar nu stiu ce urmeaza sa scriu,dar am fost la filmul asta miercuri(orange film-crisis )-Love happens, si acolo a aparut el.Cuvantul asta ce mi-a placut mie mult.Inseamna bagaret.Si eu sunt bagareata cateodata.Asa ca l-am pus titlu.:D
S-a mai intamplat ca am fost la munte weekendul asta.Am plecat sambata si am venit marti.Din 4 zile pline, 3 am mers cu masina.Mult de tot.Deci nu.Nu mi-a placut.Nu mai merg.Nu imi place sa merg cu masina mult,si cu siguranta nu cand e si Razvan cu noi.Pentru ca el saracutul s-a plictisit si mai tare,era si deprimat la un moment dat,si nu mai vroia nimic.Vroia acasa.SI eu la fel. Of.
Am avut treaba zilele astea,dar dupa sarbatori ma apuc sa lucrez iar la teleportarea aia.Sa o inventez naibii odata sa nu mai trebuiasca sa merg atat.
Asa.Mai lucrez la colectia noua,vreau sa ii dau drumul curand.
Si ma pregatesc de sarbatori.Ca vinnnn...sarbatorile,vinnn....Si eu una, de abia astept.Doar sa nu ninga.In Constanta,ma refer.Ca am cauciucuri de vara.:D'
Sa fie la ei la munte,ca de asta e munte.La mare tre sa fie apa calda,atat.Si soare.Si aer sarat.
A!Ma mai pregatesc si de votare.:D Stiti deja cu cine, stiu sigur ca i-ar place sa fie presedinte.:))
Atat.Happy New Year! Nu, nu stiu unde fac Revelionul.Habar n-am.
Mai scriu pana atunci, dar suna frumos Happy New Year de incheiere.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Am eu o idee pt revelion,maine o vei afla:)

ruxx spunea...

Am eu o idee pt revelion, maine o vei afla:)

SARILLA spunea...

Ruxx,ia uite,ai raspuns ca anonimul!:)))))
Glumesc, stiu ca nu primesc propuneri decat de la cunostinte..:D