vineri, 4 decembrie 2009

ANUNT EXTREM DE IMPORTANT*

Caut cap. De manechin.De plastic(cu toate ca, daca se ofera cineva...). Am zapacit gugalu' de cat am cautat o capatana pe care sa-mi expun si eu talentele. Am gasit intr-un singur loc, la niste meseriasi din Cluj. Fericita,am dat comanda pe net. Un cap de femeie.Atat mi-am dorit.
M-au sunat peste 4 zile, ca mi-a intrat comanda in spam.
-Nu-i nimic, imi trimiteti acum.Una bucata cap.
-Sigur.Cum vreti sa vi-l trimitem?
-Pai as prefera prin posta, ca ajunge mai ieftin.Se poate?
-Siiiigur...Pai e mai bine asa, ca prin curier va ajunge mai scump transportul decat produsul.
-Super.Aveti adresa mea,da?
-Aaa..nu stiu.O avem,da,insa...sa stabilim intai cum va trimitem produsul...
-Pai..prin posta...?!?
-Pai...mai bine va trimit un OP,ca asa,cu posta,ma compliiic...trebuie sa merg la pooostaaa....
-Pai..de asta v-am intrebat de posta,daca se poate,si ati zis ca da...
-Pai nu,mai bine nu...
-Ok..deci ce posibilitati am?
-Pai..ar fi prin curierat,dar va ajunge scump,nu va recomand,si prin OP.
....oftez....-In regula..prin OP sa fie.Cum procedam?
-Pai va trimit eu un ordin de plata,va duceti la banca(sau nu stiu unde naibii-n.r.), platiti,imi trimiteti chitanta scanata si va trimit produsul.
-Bine.Care e diferenta de pret fata de serviciul curierat?
-Pai...Nu stiu..aici ajunge cu vreo 20 de lei in plus.
-Pai si prin curier?
-Nu stiu..se ia la kilogram.
-Aham.Ca are doar 300 de grame,de asta intreb.
-E mai convenabil asa.
-In regula,Astept mailul .
-Sigur,la revedere.


Peste 2 zile, nici urma de mail.Sun.
-Buna ziua.Sunt eu,Picasso.Asteptam mailul.
-Nu vi l-am trimis?
-Mmmnnuuuu....de asta sun.
-Gata.Il trimit acum.In 10 minute.
-Bine,multumesc.


Peste 2 ore.Nici urma de mail.Suna domnul.Ungur de felul lui, cred.Sper.Altfel nu-mi explic de ce nu ne-am inteles.
-Ati primit mailul?
-Nu.
-Pai uitati-va si in spam.Poate e acolo.
-Pai m-am uitat.Nu e.
-Uitati-va si in spam si sunati-ma daca nu e.
-Pai sunt in fata laptopului.La mesaje.La spam.Nu e.Nicaieri.
-Pai eu l-am trimis.Mai asteptati 10 minute si sunati-ma daca nu apare.


Nu am mai sunat.



Caut cap.De manechin.Nu din Cluj.



*pentru mine

10 comentarii:

Dili spunea...

Auzi, nenea ala avea palinca alaturi, ca nu pricep,... greu cu mailurile astea. Mai dar capetele alea de papusoaie de se vand pt fetite nu-s bune? Unele au par ca-s de coafat, altele au farduri ca-s de machiat. Hai bafta cu capatana.

Catalina spunea...

Solutia poate fi mai aproape decat crezi. :D Iesi in oras.Ia magazinele la rand,tarabele in piata.. e imposibil sa nu fie vre-un magazin de palarii sau caciuli de blana.Acolo au si capatani din astea de-ti trebuiesc tie.Si daca oamenii sunt de treaba iti pot vinde o bucata sau daca nu,ei iti fac rost mai usor de una.Bafta;) !

nnonny spunea...

Bafta cu gasitul capatanii. Daca eram mai aproape si promiteai ca nu e riscant...ma ofeream voluntar, asa de Mos Nicolae. Dar... poate iti aduce Mosul una, diseara :).

SARILLA spunea...

@Dili-Sunt bune capetele alea de papusi, dar si scumpe ale naibii...daca aveam fetita, mai merita investitia,dar asa....:)
E vreo 120 lei unul...
@Catalina-Pai sa stii ca la asta m-am gandit si eu,sa intreb pe cineva de la un butic din asta de unde si-a luat..doar sa vrea sa-mi spuna...
@nnonny-Mercic.:))Nu, nu e riscant,chiar e distractiv, as putea spune, daca iti plac bentitele...
Ooff...nu cred ca imi aduce Mosul diseara, ca nu poate sa faca nici el rost, saracul, e batran...:) Nu mai are pilele de altadat'...:D

Mircius Marinescus Maximus spunea...

vreau si eu , daca gasesti sa ma anunti..pt poze
si mai vreau picioare, maini de manechin sau chiar jumatati sau intregi. poti sa-mi faci o oferta detaliata , stii unde ma gasesti.
te-am pupat, finu preferat

Catalina spunea...

Eeeiii.. ar trebui sa-ti spuna ca nu te duci sa-ti vinzi bentitele langa ei :D

nnonny spunea...

In cazul acesta, chiar imi pare rau ca nu stau mai aproape de tine :|

SARILLA spunea...

@Mircius Honorius Prigonius...aaa...Marinescus Maximus-Pai intregi am gasit, da'e scump, domne',scump...Poate iti iei matale, totusi, si imi imprumuti si mie capatana cand si cand..eh?:D
@Catalina-:) Pai asa voi face..:))Le voi comunica faptul ca nu le fac deloc concurenta..:)
@nnonny-Si mie..:)Poate vii in vizita la mare..:)

nnonny spunea...

Multumesc pentru invitatie! :) Dupa BAC sigur vin la mare, sa ma racoresc ;)

SARILLA spunea...

:)) Asa sa faci...:)
Te-ai inscris?:D