miercuri, 17 decembrie 2008

ICE,ICE,BABY!

Mda...nu ca as avea eu pretentia sa aduc vesti calde, dar asta, chiar daca nu mai e calda, mi se pare foarte inspirata, asa ca zic hai sa scriu despre ea.
Nu ma uit la stiri foarte des, pentru ca sunt aceleasi lucruri on and on, dar am prins zilele trecute ceva foarte util. Se facea ca eram sfatuiti de politie sa ne trecem in memoria telefonului cele mai imporante trei persoane la care se poate apela (in caz ca ni se intampla ceva) cu numele ICE(In Cazuri Extreme).Asta ca sa nu mai stea politia sau cine o mai suna sa caute prin agenda nume care oricum nu ii zic nimic, si sa economiseasca timp pretios. Mi se pare o idee foarte buna, ca urmare am , in ordinea numerelor de pe tricou, ICE 1,2 si 3,in telefon, adica pe domnul sot, pe sor-mea si pe taica-meu.A fost mai ciudat la inceput ca tot vorbesc cu ICE 2 la telefon(traiasca Cosmote-ul) dar...m-am obisnuit.
So...Ice up, brothers!

7 comentarii:

miki spunea...

oh, c'mooon! cred ca le-ai trecut mult prea repede in telefon. nici politistii nu au avut timp sa se invete foarte bine cu numele de cod. eu stiu una mult mai la indemana: numerele recent formate. desigur, asta poate fi o problema in cazul in care victima este agent imobiliar, de exemplu. deci ultimele numere formate sunt ale clientilor. dar totusi, nu sunt prea multi agenti imobiliari in tara asta. eu ma opun! :D

SARILLA spunea...

Moaaa...look who's back!!!Habar n-aveam..deci vaz ca am de lucru, ca ai scris ceva ceva...Taman acum..in prag de An Nou..dar nu vreau sa ma prinda cu datorii anul ce vine,asa ca...:) ma apuc de treaba...
Then...eu vazui, ma conformai...de ce sa stea omu sa caute pe ici pe colo prin mesaje, telefoane, secrete intalniri?:)Sa mai sperie si alti oameni?:)Dar sa batem in lemn,zic! Si sa citim bloguri ;)!

miki spunea...

daaa, deci ai ratat ceva! dar nu prea mult :))

auzi, parca si vad. doamne fereste se intampla ceva, politistul cauta in telefonul tau, identifica si apoi spune ironic catre colegii lui: ia auzi cum e trecut barbac-su in telefon. ice! ce-o insemna asta? :)

doamne feri, vorba ta! si acum citeste tot. te ascult! :))

SARILLA spunea...

:))...cred ca o sa se mire mai mult ca am 3 ICE-uri...:D

Oricum, welcome back si...felicitari, of course!(prietenii stiu de ce:) )

miki spunea...

hai bine te-am regasit si multumim :)

Anonim spunea...

Mai bine iti scoti surioara din lista aia. Din cate stiu eu, moare de inima inainte sa afle daca ai avut un accident sau doar ti-au furat telefonul si a fost recuperat de politie :)

SARILLA spunea...

Oooo..de onoare, domnule compostor! Bine ati venit pe blog! Dar luati loc, serviti ceva!
Eh..mai bine sa nu fie cazul sa primeasca vreun telefon..:)