marți, 30 decembrie 2008

Bilant

Atentie ca azi m-am pus pe scris..sunt ca o furtuna, ca un uragan, ca o maimuta..ca Razvan cand i s-a pus pata pe ceva...Hotarata,deci!
Boonn...m-am hotarat sa fac un bilant al lui future-to-be raposatul 2008 si totodata sa ma gandesc la niste rezolutii pentru bebelusul 2009.
Pai..ce am facut in 2008?
-Am calatorit multisor, ceea ce nu poate decat sa ma bucure, pentru ca mi se pare unul dintre cele mai tari lucruri, sa calatoresti.
-Am trecut peste un hop, care m-a trezit un pic la realitate si m-a invatat sa imi cunosc prioritatile si sa mi le respect.
-Am invatat sa lupt pentru iubire fara urma de rusine, mandrie sau prejudecata(:D p-asta o stiu de la Jane Austen)
-Am invatat sa ma cunosc un pic mai bine si sa fac un pas inainte in relatia cu tata.(tati de-acum :))) )
-M-am bucurat,minunat si mirat in fiecare zi de Razvan, minunea vietii mele, care reuseste sa imi faca fiecare zi mai buna si mai frumoasa si sa ma umple de viata no matter what.
-NU am reusit sa slabesc, asa cum imi propusesem in 2007 pentru 2008, cele nspe kile in plus, mi-am demonstrat(daca mai era nevoie) ca nu am pic de ambitie si ca nu o sa reusesc astfel nimic in viata daca e sa ma bazez doar pe asta.(adica pe ambitie, care e sora buna a incapatanarii, de care dispun din plin,dar care e total nefolositoare)
-Mi-am consolidat relatiile cu persoanele dragi.
-Am fost FERICITA muulte multe zile la rand(eu!!!) si mi-am dat seama ce mult imi place viata mea.Am si exclamat asta in repetate randuri mirandu-i pe domnul sot si pe domnisoara sora care ma stiau de vesnic nemultumita,pesimista si deprimata.:D Si inca mai sunt.Fericita, nu alea rele si multe.
Una peste alta, consider ca a fost un an bun, mai mult pe plus decat pe minus, pregatitor pentru 2009 care e pregatitor pentru 2010,adica THE YEAR.Adica momentul in care prind eu in buchetul vietii al treilea prefix.Cu Picatura il prind.Si se stie ca"Picatura ce lipeste, nimic-nimic nu dezlipeste" asa ca...e nasol!Dar precum ca ma pregatesc pentru moment de la 26 de ani, e ok.I am ready.Sa vina.Pana atunci,amu in ianuarie ma pregatesc de 29.Eheee..parfum..tinerica...
Acumj..pentru 2009 imi propun sa:
-Slabesc cele ..kile in plus, cu orice pret.De fapt, am aflat pretul, acum lucrez la asta.:)
-Incep o miica afacere la care ma gandesc de ceva timp si in care cred foarte mult.Am mai crezut eu in una si nu a mers,sper ca asta sa fie mai cu noroc.:) Asta va duce la imbogatirea mea, asta va duce la un X3,asta va duce la un cadou pentru D., caruia i-am promis ca anul asta ii iau BMW.:)Deci 2 in 1 ca-cafeaua.Ma tin de promisiune si ii iau omului BMW si devin si o femeie demna de mentionat in topul facut de Capital.:D
-Ma upgradez.Fizic si psihic.:)Ambele tin de bani.Mai mult prima.Dar daca se indeplineste punctul 2, se rezolva toate.Si daca o fac pe a doua(adica psihic), e posibil sa nu imi mai pese de prima.:D Noi sa fim sanatosi.
Cam atat.Adica astea sunt mai importante,ca nimicuri ar mai fii..o mie.
Deci hai,2009, vino repede si plin de daruri,da?Fingers crossed!

4 comentarii:

miki spunea...

hehe! si eu am pastrat afacerea pentru perioada de concediu de maternitate. nu mai ramane decat sa vina si ideea de afacere.. :)

SARILLA spunea...

:)) Pai lasa ca in perioada asta o sa fii mai creatoare,asa ca...sa ai un pix si o hartie la indemana.:))

miki spunea...

pe asta ma bazez! astept cu pixul in mana de anid e zile!

SARILLA spunea...

:D Asa,asa....bafta!Sa ma tii la curent!:)Bafta!