joi, 4 decembrie 2008

Cred ca soarta imi este nefavorabila cu privire la blog. La fel ca de fiecare data, cand sunt in imposibilitatea de a scrie imi vin acele super idei cum as face, cum as drege, ce inspirata as fi...si cand am timp/chef sa scriu...ioc inspiratie!
Bine, nu ca nu am cuvinte sa bat campii, caci pardon! m-am nascut vorbind, dar...nu sunt profeta..:)
Una peste alta, in uichendul trecut am fost la munte, la fel ca 99,9% dintre "oaminii" tarii, avand rezervare, credeam noi, in complexul Vila Bran din localitatea cu acelasi nume(dragut sablon:D). Boonn! Am ajuns acolo..primii(noi ocupandu-ne si de organizare, fiind vorba de un grup de vreo 7 familii), ne-am indreptat voiosi spre vila 7 din imensul complex ce dispune, a propos, si de herghelie, mini gradina zoologica, etc, etc..adica toate coordonatele unei vacante de vis..si aflam, dupa ce doamna de la receptie se uita mirata la noi, ca nu acolo avem rezervare, ci la Vila 7 din Bran! Oa-Oa-Oa-Oaaa!!!
Draguta doamna de la agentie(cine-o mai apela la ei) s-a folosit de acest tertip pentru a ne convinge sa rezervam, deoarece noi cerusem ca locul cu pricina sa fie dotat si cu spatiu de joaca pentru copii, si alte facilitati, iar ea probabil ca nu mai avea locuri libere la pensiuni ce intruneau conditiile cerute.
In fine...spumegand ca valurile Dunarii ne-am indreptat spre vila numarul 7 careia i-am aflat si numele intre timp(si despre care, btw, nici proprietarii nu stiau ca e numita asa de agentie), careia nu o sa ii spun numele..ghinionul ei, din cauza ca proprietara este o (ba)tuta a sortii.
Nu am ce sa zic despre vila, cotata la 4 margarete, spatioasa, cu cea mai frumoasa mobila pe care am vazut-o vreodata(imi pare rau ca nu am apucat sa o intreb pe vrajitoarea aia de unde avea mobila, dar era ocupata sa se tiganeasca cu oamenii)..conditii bune..in general.
Eu personal, pe-persoana fizica, am avut ghinion, fiinca' m-am lacomit si am ales o camera maaare...de la parter...de langa sala de mese...:( de unde am putut sa particip..din camera... la toate activitatile ce s-au desfasurat, zi SI NOAPTE, in vila.Nu era necesar sa ies pentru a auzi pana si gandurile cele mai intime ale oamenilor...se auzeau prin usita subtiiiree...la fel ca toate tropaiturile zecilor, poate sutelor chiar miilor de copii care alergau si tipau de colo colo..ca deh..asta le e meseria.Ce? Nu erau asa multi? Hai dormiti (sau incercati macar) voi o noapte acolo, la camera doi, si mai discutam despre cati copii par.;)
Am fost si in Predeal o zi, sa ne dam cu sania(din pacate doar la Razvan s-a materializat, ca pe mine nu a vrut barbate-miu sa ma care:(( )..si...guess what? Cine a fost vara , sambata, in Mamaia sa dubleze si o sa afle numarul ce cetateni si cetatene ce sa aflau exact in acea zi, exact in acel loc...
Dar...noi sa fim sanatosi, ne-am intors acasa si ma pot odihni si eu pe anul asta..ca nu mai plecam nicaieri, sper...
Deci pana la anul..relaxare, shopping de Craciun si..blogareala!;)

Niciun comentariu: