luni, 25 august 2008

Imi place...

Sa stranut, sa beau Coca Cola rece la cutie, sa dansez, sa cant, sa ascult muzica, sa ma uit la filme, sa ma joc cu Razvan, sa ma pup, sa fac baie in mare, sa dorm pana tarziu, sa primesc scrisori, sa am parte de surprize, Ikea, Jumbo, Bam-boo(nu clubul, magazinul de decoratiuni), dimineata, primavara, parcurile de distractii, sa fac cumparaturi, carnea de pui, gratarul, caisele, albul, negrul, verdele, o casa cu o curte mare, aerul de munte, weekendul, Zara, calatoriile, Parisul, sa joc diverse jocuri pe calculator, sa rad, sa iubesc, sa fiu iubita, sa primesc, masajul (de relaxare), sa ascult povesti de viata, sa vad rochii de mireasa, si muuulte, multe altele...

3 comentarii:

georgi spunea...

C ciudat...si mie imi plac multe din astea...parca am fi surori...suspect....

andreea spunea...

se putea sa lipseasca cola de acolo :p

SARILLA spunea...

Cola am vrut sa il pun primul dar doar ce stranutasem..:D Am fost influentata.:))