joi, 26 iunie 2008

Nu am chef azi....

Azi nu prea am chef de scris...Am chef de gandit :D dar nu de scris...
Eu sunt foarte "productiva" noaptea ( a nu se intelege ca produc bani noaptea :))), pe aia nu ii fac nici ziua). Noaptea e momentul in care inteligenta mea atinge apogeul :D asa ca cei care nu ma vedeti decat ziua, nu sunt proasta,da? Sunt asa doar ziua!!!
Daaa...noaptea imi vin cele mai misto idei, noaptea compun poezii, noaptea scriu super povesti..I am the queen of the words(sau thoughts,mai degraba), ce sa mai...? Insa toate astea, din pacate pentru viitorul si cariera mea..sunt DOAR in gand..pentru ca se intampla inainte sa dorm..cand sunt in pat...si mi-e prea lene sa ma ridic sa le pun pe hartie sau tastatura, sa ramana in eternitate...asa ca,practic, nu am probe ca sunt desteapta...(aici ar fi mers emoticonul cu "thinking" de la messenger)...dar...jur pe rosu, se pune? :)
Si pentru ca mi se intampla asta constant, tot constant imi doresc sa se inventeze mecanismul care sa transcrie ganduri..care sa fie EVIDENT bluetooth, ca altfel nu am rezolvat nimic...asa ca normal ca m-am gandit sa il inventez eu..ca se pare ca nu se mai preocupa nimeni de asta..toti ceilalti colegi de genialitate se pot manifesta si diurn...:(..Insa cum la lectiile de orice are legatura cu profilul real am fost bolnavioara..nu ma duce capul sa inventez nicio masinarie de acest gen...deci astept provincia...Se baga cineva?
Mda...si uite asa trece timpul si ma gandesc ca poate m-am bazat prea mult pe faptul ca sunt in aceeasi zodie cu Eminescu si prin urmare am mari sanse sa fiu un geniu nedescoperit inca...si poate ca ar trebui sa fac ceva mai mult decat sa astept sa sune la usa cineva sa ma felicite ca sunt asa desteapta...si mai bine sa ...sa....saa...
..eh, uite ca aici ma cam blochez...:)..asa ca las sa treaca si ziua de aaazi, si daca de maine nu, de luni SIGUR pun mana si fac ceva pentru viitorul meu...Mhmmm...si normal ca ma apuc si de cura aia de slabire..aia...stiti voi..aia de luni...;)
Hai ca inchei aici ca daca mai scriu mult mi-e teama sa nu distrug si ce am cladit(sper) cu greu in post-ul asta..ideea ca NOAPTEA ar fi momentul meu...;)
Noapte buna!

Niciun comentariu: