marți, 24 iunie 2008

Cola.COCA COLA.

Coca Cola reprezinta viciul meu.Singurul, as putea spune (hainele si accesoriile nu se pun,nu?Ca sunt femeie, e logic!). Pentru a bea o sticla/cutie de Cola as face (si am facut) aproape orice: am plecat pe o ploaie torentiala pana la colt, pentru ca muream de pofta...m-am ridicat din pat cand aveam starea aia de leneveala..starea aia placuta...stiti voi..din care nu ai vrea sa iesi pentru nimic in lume...am plecat noaptea din casa...in fine...multe...
Nu beau Pepsi.Niciodata.Urasc gustul. Mi se pare ca seamana cu sucul la TEC de pe vremuri. Nu beau nici Cola Light.Din aceleasi motive.Am baut Cola Zero.Mi s-a parut bunicel, insa gustul de Cola e, pentru mine, unic si inegalabil.
Cand beau Cola, inchid ochii (fara sa vreau,asa e reflexul) imi dau lacrimile si simt cum lichidul imi inunda toate simturile..imi patrunde in tot corpul, si ma relaxeaza, ma linisteste...Imi da putere sa merg mai departe, sa vad lucrurile in roz. Ma calmeaza si ma face rationala.Lipsa ei...are efect invers. :)
Azi am comandat pizza acasa..si am uitat sa ii zicem baiatului sa aduca si Cola. Aveam niste suc de portocale, si cum in fiecare zi imi promit sa ma las de Cola, am zis ca va fi de ajuns.Ok..toate bune..incepem sa mancam...foaaarte buna pizza, delicioasa, insa pe masura ce mancam mi se facea normal, sete, si simteam nevoia de Cola. "Suc de portocale!", imi repetam eu obsesiv incercand sa inlatur din vene tremuratul cauzat de lipsa ei."Suc de portocale!..."
2 minute mai tarziu, mestecand inca la ultima bucatica de pizza, eram pe scari cu portofelul in mana, aproape alergand spre cel mai apropiat magazin.Rezultatul? O sticla 2L de Cola rrrrrrece, pe care bineinteles ca am inceput-o la iesirea din magazin.:)
A! Si inca o chestie. Verificata.:)De fiecare data drumul spre magazinul de unde imi cumpar Cola e mai lung decat drumul inapoi.Jur!
Probabil ca intr-o zi ma voi lasa de Cola.Intr-o zi. Nu ma grabesc.

Un comentariu:

Anonim spunea...

stf