joi, 19 iunie 2008

Despre fotbal

Nu ma pricep la fotbal, asa ca nu am pretentia ca ceea ce urmeaza sa scriu sa fie corect...dar am si eu o parere si mi se pare potrivit sa o exprim acum, ca tot "s-au intors invinsii" acasa.
Mie mi se pare extrem de trist ca de fiecare data sa ne sustinem echipa nationala doar cand are victorii, iar cand pierde sa ii intoarcem spatele si sa o huiduim. E corect asa?Asta inseamna sa fii suporter? Nu e ca intr-o relatie, ca intr-o casatorie, "la bine SI la rau"? Adica..m-am uitat si eu la meciurile astea..mai printre randuri,asa, recunosc, pentru ca nu ma pasioneaza...si am vazut cum era toata lumea innebunita de ai nostri, Hai Romania! si alte alea...si chiar si dupa ratarea lui Mutu..nimeni nu a zis nimic..decat poate pe soptite sau printre dinti..pentru ca se astepta meciul cu Olanda...deci mai erau sanse...iar dupa ce au pierdut acest meci....s-a terminat si toata sustinerea..am auzit in treacat la televizor ca nu i-a asteptat nimeni la aeroport..niciun suporter...Mi se pare trist...
E usor sa stai cu semintele si cu berea in mana si sa injuri in stanga si-n dreapta, sa zici ca sunt prosti si ca ar fi trebuit sa paseze sau sa dribleze sau sa faca mai stiu eu ce..si sa iti dai cu parerea ca Mutu nu trebuia sa rateze...dar s-a gandit cineva ce o fi fost in pielea bietului om in momentul ala?Cata presiune trebuie sa fi simtit?Si cum s-a simtit dupa aia?Cand a trebuit sa indure, pe langa gustul amar al propriului esec, si dezamagirea a "milioane de romani"? Eu una nu as fi vrut sa fiu in pielea lui atunci...si nu stiu cum s-ar fi descurcat fiecare dintre cei ce l-au blamat...asa ca nu m-as grabi sa pun pe umerii lui esecul nostru.
In fine... repet..nu ma pricep si poate e mai mult decat perspectiva asta "umana" pe care o percep eu, ca fata neinteresata si nestiutoare de fotbal, dar...parerea mea, right? :)

Niciun comentariu: