luni, 30 iunie 2008

Dimineata devreme..prea devreme..

Mda..intuiesc o noapte luuunga...e ora 1.00 si Mos Ene cred ca m-a sarit azi. Nu mi-e somn deloc..(sa fie de la cei 2 L de Cola terminati recent?)
M-am gandit ca,daca tot nu dorm, macar sa fac ceva folositor..dar ce naiba??? Curat doar ce am facut...de citit nu am chef la ora asta...asa ca mi-am analizat serios optiunile si am ajuns la cateva solutii satisfacatoare:
1. Sa scriu pe blog (si iata-ma..acum sa vad daca o sa reusesc sa ating macar un subiect la care m-am gandit)
2. Sa joc (cel putin) un joc. Zic cel putin pentru ca joc din alea demo, de pe bigfishgames, care au doar o ora. Ceea ce e destul de dragut, daca stau sa ma gandesc, si benefic pentru programul meu in general, pentru ca, silitoare cum sunt...imi cam place sa termin ce incep (ranjet-n.r.)..asa ca daca as avea varianta full la toate jocurile care ma captiveaza...ei bine...nu as mai scrie azi aici.:)
3. Sa fac exercitii.Fizice.Pentru ca am mancat(dupa ce ma felicit de la ora 17.00 ca nu am mai mancat nimic) o punguta intreaga de porumb prajit.Si am baut Cola.Mult Cola.Asa ca probabil ar trebui sa ma apuc acum si sa termin....cu prostiile.Clar ca a treia varianta a fost scrisa doar ca sa-mi demonstrez (inca o data, daca mai era cazul)simtul umorului. Quod erat demonstrandum.
Buun...am inceput cu inceputul..adica sa scriu pe blog si da, e noapte, deci sunt productiva..asa ca idei care mai de care mai marete imi inoata gratioase prin mintea imbuibata de Cola.Si pentru ca e foarte posibil sa uit despre ce e vorba foarte curand, daca o tot dau in diverse, macar sa apuc sa scriu ideile principale.Titlurile.;)
So...M-am gandit sa scriu (IAR) despre fotbal.Asta azi,ca tot doar ce s-a terminat meciul si a castigat Spania(Oare Zara face reduceri de bucurie?Pentru a sarbatori?Ca as da o fuga).Apoi..zilele urmatoare m-am gandit eu asa la un post despre Dumnezeu vs. Biserica. Asa, ca in Alien vs. Predator.Dar mai putin plictisitor.Sper.Hmm..ia sa vedem..as mai putea scrie despre filmele/cartile romantice care mi-au mancat viata si mi-au "intinat" perceptia despre relatii.Sau despre mancare.:) Sau despre Razvan.Da, despre Razvan trebuie sa vorbesc intr-o zi.Musai.
Revenind...Azi...cum sa spun?...nu pot sa spun ca m-am uitat la meci...am vazut doua faze(absolut intamplator cele mai importante) si anume golul si finalul.Prea putin important.Important este ca m-am uitat putin la final, cand se pupau spaniolii si lacrimau nemtii. Ei bine..stiu (desi nu mereu sunt de acord) ca in fiecare meci trebuie sa existe un invingator si un invins. Si ma bucur pentru invingatori.Sincer.Insa nu suport sa vad tristetea din ochii invinsilor. Nu suport. Mi se face mila de ei.Mai ales ca azi a fost vorba despre primele doua clasate la nivel european.Asta inseamna ca nemtii sunt cea mai buna echipa dupa castigatori.Din Europa. Ceea ce (am invatat eu mult DUPA generala-clasele 5-8 cand nu am reusit sa il intrec niciodata pe seful clasei si sa iau mai mult de premiul doi) e destul de important, de asemenea.Inteleg insa si faptul ca asta e prea putin important pentru ei in momentul ala,pentru ei e o chestiune de locul 1 si atat atunci. Si acum nu vorbesc doar de Germania sau de meciul de azi sau de fotbal.Vorbesc despre invingatori si invinsi.
Asa ca, in seara asta, aplauzele mele(virtuale, ca nu o sa incep sa bat din palme ca nebuna singura in camera la 1.36 dimineata) sunt pentru Germania.Bravo, baieti! Ati opus rezistenta pentru 90 de minute echipei campioane intr-un meci frumos(asta e din burta, n-as sti sa recunosc unul nici daca m-ar lovi peste nas) si va intoarceti acasa cu medalia de argint la gat!BRAVO!

Un comentariu:

andreea spunea...

imi place sa ai inceput sa scrii
scrie despre Razvan :D

pup