sâmbătă, 6 septembrie 2014

Alo, domnu'?

Pentru ca sunt o mare doamna in viata, si mai ales pentru ca altfel nu imi sta de niciun fel, mi-am facut abonament la coaforul de langa noi pentru a imi indrepta parul saptamanal. Ceea ce pe de o parte e misto, ca parul meu arata*, iar pe de alta parte pierd saptamanal 45 de minute.
Si de obicei merg(eam) lunea, ca atata timp am si eu la dispozitie, lunea si joia, cand e copilul cel mic si perfect la cresa. Atunci fac tot ce visez restul saptamanii.:)) Dar saptamana asta am fost joi, si bine am facut, ca era mai liber. Si plin de barbati.:D Asa ca de acum merg joia.:P
Bun. Pana aici ati inteles, da? Ca nu are nicio legatura cu ce urmeaza sa zic, dar ma stiti, nu intru niciodata direct in subiect, ma mai invart. Asa am ramas cu narav de la scoala, cand nu stiam subiectul si improvizam.:D
Si iata-ma deci joi, spalata deja pe cap(sper sa apreciati ca nu va povestesc si cum m-a spalat fata aia pe cap) si indreptandu-ma spre scaun, asa cum imi indicase tipa respectiva. Doar ca erau mai multe scaune libere,si nu stiam exact pe care sa ma asez.Ca era asa, de la geam spre fundul salii: un baiat, loc liber, loc liber, inca o persoana si inca un domn.
Asa ca o intreb pe fata unde sa ma asez, iar ea, ocupata cu alt client, imi spune: "langa domnu'".Perfect. Dau sa ma trantesc epuizata pe scaunul din dreapta, cand aud un marait. Ridic ochii sa vad de ce domnul din dreapta este deranjat de prezenta mea si....domnul e  o doamna. Tunsa scurt, baieteste, urata foc, ce-i drept, dar...doamna. Incep, evident, sa rad, si ma asez pe celalalt scaun, din stanga, nu inainte de a verifica de doua ori daca persoana din partea stanga este cu adevarat baiat sau o alta ciudatenie tafnoasa a naturii .







*Nu am pus intentionat nimic dupa "arata" pentru ca e suficient zis. Arata.Nu conteaza cum.:))

Niciun comentariu: