vineri, 15 august 2014

De ce iubesc Belgia.

Ma gandeam..ma tot gandesc la asta de ceva timp..sa scriu despre motivele pentru care iubesc Belgia si faptul ca locuiesc aici.Cred ca sunt zeci de motive.Si mereu cand dau peste cate unul, ma gandesc: uite,ma,de asta imi place mie aici!:)
Nu stiu daca intereseaza pe cineva subiectul, si nu stiu daca ma intereseaza pe mine daca intereseaza pe cineva subiectul, eu doar stiu ca vreau sa scriu despre asta. u know what I mean?
Si nici nu stiu cu care sa incep.Random, propun:
1. Civilizatia.
Da,stiu, boring. Strainatate equals civilizatie. Mnu. Nu neaparat. Strainatate reprezinta si Grecia,si grecii nu imi par civilizati.Sunt nesimtiti.Belgienii nu.Belgienii sunt calmi, respectuosi, bine crescuti, rabdatori...civilizati, ce sa mai!
Imi doresc foarte mult sa ma fi nascut aici. As fi fost altfel. Mai calma, mai zen, mai..altfel. Astia au o atitudine care pe mine ma fascineaza. Nu au avut motive sa se streseze pentru ziua de maine, therefore asta se reflecta in modul lor de a fi.
Sa ii vedeti pe adolescenti. Sunt atat de..smecheri.Natural,asa.Si nu in sensul de smecher prost, cum stim noi toti unii adolescenti care cred ca sunt buricul pamantului. In sensul de relaxati.Foarte misto.
Iar batranii... batranii sunt politicosi, culti, rezervati...imi plac. Si foarte ingrijiti.Au haine frumoase, de calitate, curate.Bine, stiu, asta nu are legatura cu civilizatia, dar m-am gandit sa mentionez si asta.:)
Deci da. Iubesc tara asta.Pentru motivul asta si multe ce vor urma.
Va pup.

Niciun comentariu: