miercuri, 26 mai 2010

Cumpar timp.

Da,da..vreau sa cumpar timp.Nu stiu cat ar putea costa, si nici cui ar trebui sa ma adresez,dar daca stiti pe cineva care ma poate ajuta, v-as ramane recunoscatoare.
Pai..cum sa incep..Mereu m-am gandit ca daca ar fi sa ilustrez cumva viata mea, ea ar reprezenta o fuga continua. Asa o simt eu.Ca si cum as fi mereu in galop, cu mici pauze de respiro.
Nu, asta nu e deloc ceva ce nu imi convine, dimpotriva, imi place la nebunie sa traiesc fiecare secunda a vietii, insa am mereu senzatia ca nu imi ajunge timpul sa fac tot ce imi doresc.Mereu raman restante, datorii care vin din urma si imi bat in geam.Si eu alerg, alerg incontinuu si nu reusesc sa le fac pe toate.
De exemplu, zilele astea trebuie sa : termin colectia, sa imi fac un alt magazin virtual, sa ii fac lui Razvan costumul de arici pentru gradinita, sa repetam pentru serbare, sa fac curatenie generala, sa spal, sa calc, sa fac mancare(asta e printre cele zilnice), sa termin o traducere, sa vin si la munca, sa fac banda, sa pregatesc ziua de 1 iunie(la dublu :) ), sa fac pregatiri pentru ziua de nastere a lui Razvan si multe altele care sunt absolut normale in viata de zi cu zi.
E clar ca ziua se termina prea repede pentru mine.:)Asta in conditiile in care mai iesim si la plimbare,ca acum e frumos afara si se intuneca si tarziu, sau in care vrem sa mai mergem si la un film,sau macar sa il vedem acasa, si in care vrem sa ne reapucam de lectiile de greaca.:)
Eh..la vita e bella, though...doar ca..am nevoie de mai mult tiiimp!!!

Deeci? E oare cineva/care sa-mi poata da/Asa ceva macar de ziua mea?

Niciun comentariu: