luni, 10 mai 2010

Chestii zise lunea

Pentru ca in weekend am fost la nunta- s-au casatorit mai tinerii nostri prieteni Ruxandra si Florin, carora le urez si aici Casa de Piatra si sa se iubeasca etern-si prin urmare am pierdut o noapte, ma chinui sa recuperez de atunci cu somnul si cred ca abia diseara o sa intru pe fagas normal.
Aaahh..unde e tineretea aia cu nopti nedormite si agitate pe care nu le simteam defel a doua zi...acum pentru o noapte nedormita trebuie sa trag vreo 3 zile sa imi revin.Par example, duminica am dormit de vreo 3 ori. De la 5 dimineata, dupa ce ne-am intors de la nunta, pana pe la 10.30, apoi de la vreo 12.30 la 14.30 si seara de la vreo 23.00 pana..azi dimineata la 7.45. Si azi dimineata tot aratam si ma comportam ca un/o zombie.:)Nici acum nu pot spune ca sunt din cale-afara de prietenoasa, dar macar nu casc.Big important.
Nici vremea nu ma ajuta din cale-afara, e innorat si destul de rece..sau cel putin asa pare din birou...
Acum stau si ma gandesc ce bine ar fi daca s-ar intampla cum zice Razvan:"Mami, cand o sa te faci tu mica, o sa bei iar lapte?"
Bine, nu pe motiv de lapte, dar ar fi bine sa traim, la cerere, strania poveste a lui Benjamin Button,nu?
O saptamana buna va doresc!

Un comentariu:

nnonny spunea...

Casa de piatra, prietenilor tai! Esti fericita, eu la 19 ani, daca mi se intampla sa stau intr-o seara pana la 2, o saptamana nu mai arat a om, ci a cadavru ambulant =)).