joi, 28 noiembrie 2013

I'll be damned...

Pentru ca blogul asta are vreo 6 ani de viata, e normal sa aiba un numar mult mai mare de vizitatori . Multe dintre vizite sunt oricum spam, dar sincera sa fiu prea putin imi pasa, nu am stat niciodata sa contorizez "cati" oameni imi intra zilnic in casa . Despre "de ce", insa, am fost mereu curioasa. Ma uit tot timpul sa vad ce postari au atras in ziua/saptamana/luna respectiva cel mai mult.
O postare dintre ultimile scrise..de fapt cam fiecare dintre ele, de exemplu..are cam 300 de vizualizari pana acum,per total. Binisor,as zice.
Insa mereu la cuvinte cheie imi apare "la circ". Am scris eu mai demult ceva despre asta, exact cu titlul asta.Si m-am uitat acum, pentru prima data ever, de curiozitate, cate vizualizari are postul respectiv.:D
4389. Patru mii trei sute optzeci si noua. As in..omagaaaa!!!

Muulte compuneri cu titlul asta se mai cer facute in Romanica.:)))

Niciun comentariu: