joi, 28 noiembrie 2013

Hotii de identitate

Aveti prin preajma?Nu imi plac.
Sunt oamenii aia care nu au o personalitate a lor si o fura pe a altora.Si nu, astazi nu o sa ma refer la cei de clasa mare, care fac smecherii cu carduri.Aia au personalitatea prea puternica, as zice...:)
Ma refer la cei din jurul nostru, care imita faptele, vorbele, actiunile celor din jurul lor. Care daca spui ca vrei sa iti cumperi o geanta anume fug inaintea ta si o cumpara nonsalanti, daca spui ca ti-ar placea ca masina ta sa fie rosie iti termina fraza prin "rosu e culoarea mea preferata", care daca iti exprimi dorinta de a merge la un anumit doctor se duc ei primii, fara sa iti spuna...Chiar daca ai vorbit despre asta non stop.
Si nu am o problema cu imitatia, nu ma intelegeti gresit. Am o problema ca persoanele respective se comporta ca si cum a fost ideea lor.Poate uneori chiar vin ei la tine si o prezinta ca pe o noutate absoluta...dupa ce tu ai batut campii cu subiectul respectiv o saptamana.:)
Isi doresc cu orice pret sa iasa in evidenta, presupun...Pacat ca nu o pot face prin forte proprii...

Nu cunosc pe nimeni sa faca nimic din toate astea, ziceam si eu asa...:D..mai trece timpul!;)

3 comentarii:

Manu spunea...

cine te-a suparat,papausico?

SARILLA spunea...

Neaahh..nu ma supar eu asa usor!:D

Georgi spunea...

Subscriu si eu aici. Mama,ce-i urasc!! Eu am avut o colega careia i-am povestit o anume intamplare (un momeny important din viata mea), si care dupa vreo luna mi-a povestit EA mie EXACT aceeasi poveste!!! Cu EXACT aceleais detalii!!! Seriously:what is wrong with such people???