miercuri, 15 august 2012

Ultima noapte in formula asta :)

Adica de trei. Cu alte cuvinte,maine nasc. La 7.30 sunt la spital,unde sper sa nasc la fel ca la Razvan,natural,fara anestezie si repede.:))Ce-o iesi,vedem maine...:)
Pentru cine se intreaba(si ma intreaba) nu am emotii deloc.Cel putin acum.Nu stiu maine dimineata cum va fi,poate se va schimba ceva,insa acum sunt foarte ok.evident ca imi fac mii de griji,sa nu dureze mult,sa se nasca usor Edu,sa fie sanatos(asta e cel mai mare stress), si alte cateva legate de dupa,dar in legatura cu nasterea..nada.Sunt,in schimb,foarte nerabdatoare sa il vad,sa il tin in brate,sa il miros,sa il alaptez,sa il schimb,sa il spal,sa il pup,sa il iubesc...:)))nimicuri de-astea...plus sa DORM PE BURTAAAA...sa nu mai am o tona,sa nu ma mai doara spatele,sa mi se dezumfle picioarele,sa imi treaca alte cateva zeci de problemute..:)))Deci da,de abia astept ziua de maine!!O astept de cateva luni bune.:)
Nu stiu cand o sa mai scriu pe blog,probabil dupa ce ma intorc acasa,o sa revin cu amanunte,tineti-mi pumnii sa fie totul bine cu bebele(si cu mine,eventual :)) )si..sa ne auzim cu bine!:)
va pup!

Niciun comentariu: