joi, 9 august 2012

Tot de prin casa adunate..

Hai ca bag si eu tare cat mai pot sa scriu,ca dupa ce vine Edu nu stiu cat timp o sa mai am (sau chef :)) ).
Tot din fazele lui Razvan,v-am zis ca mai scoate cate o duma si ma gandesc ca memoria nu o sa ma mai ajute peste 10 ani,asa ca scriu sa ramana aici.:))
Eu eram in pat(unde naiba sa fiu si eu?!?) si el in picioare in cadrul usii la noi in camera.Si ii zisesem deja de vreo 3 ori sa se duca sa manance,ca era tarziu si trebuia sa plecam.El,in loc sa plece spre bucatarie,incepe sa pozeze ca manechinele luand tot felul de posturi.Eu:
-Mami,te-am rugat sa te duci sa mananci,acum!!
La care el, catranit si pe un ton jos:
-Ma prezentam si eu....


:))

Si alta faza. Tati,de felul lui,nici el vreun rapid. Asa ca de cate ori il chemam,nu seamana chiar cu Speedy Gonzales la reactii.Si trebuie sa ii zicem de mai multe ori,deci.:)Ati inteles.Si acum cateva zile ma uitam cu Razvan la nu stiu ce emisiune(cred ca America's got talent,suntem fani :D ) si trebuia sa vina si tati sa se uite la o faza mai deosebita.Si il striga Razvan o data(era in alta camera), il striga de doua ori,nimic...Se ridica el suparat,si,indreptandu-se spre sufragerie sa il cheme personal,il aud bombanind:
-Eh,uite,oamenii astia nu-mi plac mie!

:))))

Un comentariu:

Manu spunea...

:-)))) las', ca Eduard o sa fie argint viu, ca mamica!;-)