joi, 22 martie 2012

It's a booooy!!!:))

Da,da,se pare ca vom avea inca un baietel.:)Am fost azi la eco si eram atat de setata ca va fi fetita,asa simteam,toata lumea doar de asta vorbea,parca totul era de acolo:) astfel incat atunci cand mi-a zis (si aratat :) ) ca este baietel mi-a cazut fatza.:))Nu ma asteptam deloc,chiar daca asta imi doream mai mult.
Asadaaar...inca un putzulic mic se pregateste sa ne incante ochii si sufletele.Acum cantareste 200 de grame deja,e ditamai baiatul,si urmatoarea intalnire cu el va fi pe 17 aprilie.De abia astept!Mi-as cumpara un eco acasa sa stau toata ziua sa ma uit la el cum se misca si ce face.:D
Razvan inca nu stie,acum ma duc sa il iau de la gradi,o sa se bucure,ca si el tot baietel isi dorea mai mult.:)Si ar vrea sa il cheme tot Razvan:)).Insa cand l-am intrebat:"Bine,mami,si daca o sa zic:-Razvan,te iubesc-cine ce o sa inteleaga?" el mi-a zis ca sigur o sa ma refer la el.:))
Cam atat.Am avut o perioada aglomerata,in care nu am mai scris.A trebuit sa invat(nu am invatat,dar a trebuit..)pentru examen,am o miiica afacere la care tot lucrez,plus pregatirile de Paste,decoratii si toate cele,ocupata,ce sa mai.
Practic am lenevit,ca de invatat nu am invatat(examenul a trecut deja:)) ,dar in memoria acestui lucru nici nu am facut altceva,sa am constiinta curata.:) Decoratiile de Paste nu sunt gata inca,de azi ma apuc sa finalizez,iar afacerea pusa la punct de ceva timp,mai trebuie  doar sa ma apuc sa o promovez.:)Asa ca am vrut doar sa va impresionez cu cata treaba am avut,in realitate iar a zburat timpul ca nebunul.
Saptamana viitoare plecam in primul concediu de anul asta,de abia astept(am).Pana atunci insa,examen la franceza luni..:( unde chiaaar as vrea sa imi invat,ca in curand nu o sa mai pot sa il inteleg pe Razvan.:)
Tre' sa fug sa il iau!paaa!!

Niciun comentariu: