vineri, 2 martie 2012

Astazi

sunt de o lene sora cu coma.Mereu patesc asa vinerea.In restul diminetilor am cate ceva de facut care ma echipeaza cu energie pentru restul zilei.Am si vinerea ceva de facut,dar foarte rar apuc.Pentru ca dimineata e asa liniste,si imi zic :"Stau un pic in pat,imi iau mailurile,mai ma uit pe internet un pic,si apoi ma apuc de treaba". Si totul functioneaza perfect pana ma ia somnul.Si aici s-a terminat totul.Daca nu dorm,sunt blocata in agonie,nu pot face nimic,zac precum un comatos.Daca dorm,iar nu e bine,pentru ca pe langa ora pierduta cu somnul(2,cateodata) mai pierd inca zeci de minute bune incercand sa imi revin din bratele dulcelui somn de lene.
Azi am dormit.:)Putin,cred ca mi-a luat mai mult sa imi revin.Insa nici vremea nu ma ajuta,asa ca tot ce pot sa fac e sa sper ca macar in a doua jumatate a zilei ma voi apuca de treaba.:)

Niciun comentariu: