miercuri, 6 iulie 2011

So excited!

Am gasit cel mai misto magazin de produse thai.Ei il numesc magazin de produse exotice.:) Are o tona de chestii, 80% din ele habar n-am ce sunt, dar imi place mult mancarea chinezeasca,thai,japoneza,etc,si acolo e cu siguranta raspunsul la rugaciunile mele.
Azi am fost pe acolo(azi l-am si descoperit,de fapt),si doar ne-am uitat prin magazin.E micut si intesat de alge,lapte de cocos, ghimbir, mini vinete(arata ca niste prune albe), rambutan si muulte,muulte altele.Cate sosuri,cate chestii...:x... As fi deschis o sacosa imensa si mi-as fi cumparat orice,fara sa pun intrebari.:)
Dar am zis ca n-ar strica sa ma documentez un pic intai.Sa vad ce as putea face si ce mi-ar trebui neaparat.
Ca sa nu plecam cu mana goala de acolo,am cumparat niste creveti pane,in invelis din ala bestial ca la puiul chinezesc(cu amidon,ou,stuff...) si niste chestii dragute ca niste sarmale,doar ca in loc de frunza de varza e foaie din aia ca de placinta si inauntru e un amestec gustos de legume si pui. Suuuper!
Asa ca ma pun pe citit retete "exotice" :)).

Niciun comentariu: