joi, 14 octombrie 2010

Prietenie pe muchie de cutit

Mi-a zis sora mea cea cititoare de presa ca a citit undeva ca prieteni iti faci pana pe la 25 de ani.Dupa..mai slabut.Si i-as fi dat dreptate,pana acum ceva timp,pentru ca nu mi-am facut nicio prietena noua de cativa ani buni.Ba, mai mult, am pierdut vreo doua. Dar c'est la vie..mergem inainte.
Insa asa cum se intampla aproape intotdeauna, sunt exceptii ce confirma regulile,si asta mi s-a intamplat si mie de curand, cand asa, pe neasteptate, mi-am facut o prietena,chiar daca deocamdata nu ne-am intalnit in persoana. Si,dupa ani de zile, m-a uimit cat de bine te poti intelege cu cineva, cum descoperi zeci de lucruri in comun(chiar si inaltimea:D) si cat de repede se leaga o prietenie atunci cand exista compatibilitate. Deci myth busted, iti poti face o prietena si la...26 de ani..:D
Apoi, cam in aceeasi perioada, am redescoperit compatibilitati cu o fosta colega, cu care nu am avut prea multe in comun in perioada liceului,dar cu care se pare ca ma inteleg foarte bine acum, dupa atatia ani.
Si iata cum, desi in mod misterios pierd legatura cu persoane dragi din motive neintelese de mine, tot misterios (re)iau legatura cu noi orizonturi.:)
Si ma bucur.Si de legaturile ce se infiripa incet incet,dar si de persoanele care imi sunt alaturi de ani de zile, prietene dragi cu care ma simt minunat.


Altfel..frig,domne,frig...:(

Niciun comentariu: