luni, 11 octombrie 2010

Ce mult as vrea...

...o casa si mai ales o curte mare.Stiu ca stiti,toata lumea care ma cunoaste cat de cat stie,o strig in gura mare,dar ce,nu am voie sa mai zic?Ca de-asta mi-am facut blog...sa scriu ce vreau.:)
As cultiva rosii, ardei, cimbru, busuioc..:D de toate.As avea un cais, un cires, un mar si un par.Si struguri,poate. Si tot felul de verdeturi. Si flori.Flori frumoase,care sa stea inflorite o perioada cat mai lunga.Si gard viu.Si poate un ochi de apa.Si hamac.Musai hamac.
SI cand ar fi frumos afara soarele ar inunda bucataria cu un perete din geam,si noi am servi masa uitandu-ne pe geamu si admirand verdele.Si cand ar ninge afara am sta cu o ceasca de ciocolata calda in mana si ne-am uita cum totul devine alb.Si toamna...toamna am admira frunzele cum cad,si ne-am uita la Razvan cum se joaca in curte cu prietenul lui, Bobby(asa vrea el), un labrador auriu superb.Si ne-ar umple inima de bucurie sa il vedem ca e fericit.Iar primavara..eh..primavara e alta poveste..ne-am dezmorti o data cu natura si ne-am face planuri,sperante...
Nu am nimic acum.Doar o familie frumoasa.Dar stiu ca le voi avea si pe celelalte.Fara doar si poate.E doar o chestiune de timp.
Pana atunci, visez...

Niciun comentariu: