marți, 24 august 2010

Cocks

Ei..zic sa pun titlul in engleza,sa mai atrag si amatorii/toarele de hard core pe blog.:D
Ca daca scriam in romana,respectiv cocosi..ca despre asta vreau sa vorbesc azi, poate nu erau asa multi interesati.:) Si cum este un subiect atat de important, nu mi-am permis sa las sa se intample asta.
Asadar...recunosc, nu mi-a placut prea mult scoala, si am fost si bolnava multi ani si nu prea mergeam pe acolo.Dar asta mai tarziu,la liceu,respectiv facultate.In generala insa, mai frecventam.Si parca imi amintesc eu asa...zic parca deoarece a fost demult,tare demult...parca imi amintesc cum ca as fi invatat despre cocosi ca ei...zic cucurigu(nu stiu sigur daca exista un verb specific,vezi,iar lacune,ntzzntzzntzz) doar dimineata,la prima ora, sa le,si anume, trezeasca pe gaini.:) Ce sa faca cu ele dupa aia, e alta poveste, dar vorbim intr-un episod mai amplu.:D
Si deci ca ei ar trebui sa faca galagie doar dimineata.Foaarte dimineata.In jur de 6,dupa calculele mele. Ceea ce e foarte bine, caci pe cine deranjeaza un cucurigel mic la ora aia, nu?
Ei bine, nu.Ori nu e adevarat ce stiam eu, ori eu am in cartier un cocos special. Pentru ca acesta, cocosul de la mine din cartier, adicatelea de la casa de langa scara noastra..ei bine..cucurigeste non stop. Dimineata, la pranz,seara..fara numar.Practic, cu asta se ocupa..mai putin cu gainile..din cate vad eu pe geamul de la baie.:D
Stiti,la el cu zgomotele e ca la mine cu travaliul.Un mit.Eu stiam despre travaliu ca dupa ce incepe,durerea e la juma de ora,apoi din ce in ce mai des,pana ajunge la 10 minute,la 5..etc..decat ca la mine cand au inceput durerile...sa te tii..nici ca m-au mai lasat.Asa si cu cucosul din povestea noastra.El a inceput sa zica un cucurigu timid dimineata,si..nu a mai tacut.O avea naibii vreo punguta cu doi bani de recuperat si nu reuseste sa se faca inteles.
In fine, ideea e ca e un cocos foarte activ...vocal.Si va intreb eu pe voi..is this normal?Nu de alta,sa sun la protectia animalelor,poate nu se simte bine si pot sa fac ceva pentru el...

2 comentarii:

ruxx spunea...

Poate ca nu-i plac gainile:))))

SARILLA spunea...

:D da, este o posibilitate, dar de ce striga in gura mare?:)