joi, 19 august 2010

And...I'm back...

Special pentru cele mai fidele cititoare ale mele, Ruxx si Manu, care ma cearta mereu ca nu scriu.:) Na, ca o sa scriu azi, chiar daca pana in secunda asta habar n-am despre ce.
Stiu ca am cam lipsit, nu pot sa spun ca am avut vreun motiv serios...doar daca se pune lipsa de chef...
Dar despre ce naiba sa scriu? Despre faptul ca m-am saturat de tara asta definitiv? De tot ce se intampla in ea si de oamenii din ea? De tragediile pe care le vad la televizor,atunci cand il aprind?
M-am saturat de tot,si de abia astept sa plecam. Pentru ca da, vreau sa plecam iar.O sa mai incercam o data, in alta parte acum,si sper sa fie mai bine. Nu mai e nimic aici sa-mi placa, in afara de prieteni si de...confortul psihic pe care ti-l da faptul ca esti printre ai tai, in locurile natale.
In rest...nimic nu constituie un avantaj.Vreau ca Razvan sa creasca si sa traiasca intr-o tara in care sa nu ii fie frica.Sa nu ne fie frica.De oameni, de spitale, de scoli,de nimic. Sa poata sa mearga la scoala si sa invete ceva, sa poata sa mearga la un spital (Doamne-fereste sa aiba nevoie,dar daca va fi cazul) si sa nu imi fie frica de vreun tratament abuziv care sa il nenoroceasca, sa poata sa mearga pe strada si sa nu ii fie frica sa manance bataie doar pentru ca nu ii place cuiva fata lui. Sa traim o viata normala si linistita, fara nervi in trafic, fara manele si cocalari, printese, regine si mame omizi.Mi-e scarba de tot ce ne inconjoara aici, acum, si nu ii dau nicio sansa tarii niciodata.Nu in urmatorii 5000 de ani, ci niciodata.
Ei?Sa mai scriu?:) Mai bine ma opresc aici, oricum ma agit degeaba,si vorbele nu conteaza. La fapte,taticule!
Altfel?Toate bune?

2 comentarii:

ruxx spunea...

mama ei de tara...

Dili spunea...

bravo, vant la pupa copii!