marți, 13 iulie 2010

La multi ani,dragostea mea!

Astazi a fost ziua ta,mami, si asa cum am facut si anul trecut, si azi vreau sa iti scriu cateva cuvinte pentru atunci cand vei invata sa citesti.
Ei bine..uite ca au trecut 4 ani de cand ma tot minunez de tine, iubirea mea, si ma bucur ca am fost atat de norocosi incat sa te avem pe tine. Tu esti tot ce mi-am putut inchipui mai frumos pe lumea asta, si poate ceva in plus. Si reusesti de fiecare data sa ma faci fericita doar cu o privire.
Mami vrea sa iti zica astazi,cand ai implinit 4 anisori,ca e tare mandra de tine si de tot ce aduci in viata noastra. Sunt mandra de fiecare lucru pe care il spui sau faci, si inca nu s-a inventat motivul ala pentru care sa stau suparata pe tine.Si asta scriu acum, cand inca nu stii sa citesti, si ca atare nu poti sa profiti de informatia asta.;)
Ca te iubesc deja nu cred ca mai are rost sa iti spun, in parte pentru ca iti zic in fiecare zi de mii de ori si apoi pentru ca, din nou, cuvintele mi se par prea sarace pentru a descrie ce simt cu adevarat.
Important este ca tu sa stii,mami, ca tot ce imi doresc eu acum si in fiecare zi este ca tu sa fii sanatos, si noi pe langa tine sa ne putem bucura unii de altii. E tot ce imi doresc.
La multi ani, iubirea mea,sa fii fericit toata viata asa cum ai fost astazi si cum incercam sa te facem in fiecare zi!

10 comentarii:

andreea spunea...

hai ca eu sunt chiar batuta-n cap. mi-am adus aminte acum cateva zile ca urmeaza ziua lui Razv, iar azi ii ziceam prieteniei mele ca azi e ceva, in afara de 13. dar nu mi-am dat seama...

pe deasupra te-am mai si sunat cu alte treburi.
chiar sunt praf... :(

PS: la multi ani piticului.
sa aiba parte de multa sanatate ca asa o sa le faca pe toate... si inclusiv, pe voi fericiti si mandri de el.

sa te bucuri maxim de el. e o comoara de baiat :)
sa-ti traiasca!!!!

puuup.
si inca o data scuze ...

SARILLA spunea...

Multumin frumos.:)
M-am gandit eu ca ai uitat, nu e problema.:)

Dili spunea...

LA MULTI ANI PITICEL SCUMP!!!!!!!!!!!!! Sa fii sanatos, iubit si norocos si sa ai parte numai de prieteni si oameni buni in jur, iar ingerasul sa te aiba in paza! Va imbratisez!!!!!!!!!

SARILLA spunea...

Saru-mana, multumim din suflet! Si va intoarcem urarile!:)

carmen spunea...

Sa va traiasca ... sa fie sanatos in primul rand... mare se face sigur.... inevitabil ... si voi sa fiti sanatosi pe langa el ca sa ii puteti oferi toata dragostea si suportul de care are nevoie...:P:P
La multzi ani ptr pitic... :P

SARILLA spunea...

Multumim mult, si la voi la fel.:)

ruxx spunea...

multi ani traiasca!!!!! poze!!!!

SARILLA spunea...

Da, imediat ce la primim de la maestrul fotograf.:)

Unknown spunea...

Hello!

Moisa Adrian, pictor aerografist Iasi pe Tunning Auto.
Site-ul cu picturile mele (800 unici/luna in crestere): http://www.adrianmoisa.ro
As vrea sa iti propun un link exchange site-wide sau intre posturi (guest post).

Adrian Moisa, pictor aerografist

Y!mess desene_aerograf, mail desene_aerograf@yahoo.com sau la telefon 0743521412.
Mii de multumiri, Adrian

SARILLA spunea...

Ok..de acord.Cum facem?