vineri, 30 iulie 2010

But..it's us...you know? Me and you...

Ati spus sau auzit vreodata asta?Inainte de a va desparti de persoana cu care ati impartit multe de-a lungul anilor?Sau poate chiar pe o perioada mai scurta?
E...argumentul suprem..ultima incercare de a aduce inapoi persoana pe care inca o mai iubesti..ultima sansa data relatiei voastre...cand nimic nu pare sa mai functioneze...
"E vorba de noi, stii?Tu si eu..." Ca si cum,daca lumea va stie impreuna si va asociaza in fiecare discutie, e interzis sa rupi legatura asta..sacra.Nu e voie, pentru ca oamenii s-au obisnuit asa,si...si nu e voie,pur si simplu.
Ati fost mereu priviti ca un cuplu model, chiar daca in spatele usilor inchise viata nu era chiar roz, dar oamenii va stiau impreuna, va stiau Yin si Yang, si asta va dadea incredere. Si simpla evocare a numelor voastre impreuna aduce in fata amintiri placute, imagini de neuitat, bucurii traite doar de voi doi.Tu si el/ea...
Probabil ca este doar o nostalgie feminina, probabil ca barbatii nu se leaga de amanuntul asta, dar pentru o femeie care inca iubeste este, in momentul respectiv, ceva important.

Orice asemanare cu realitatea este pur intamplatoare.Da,am zis si eu o data asta, probabil am si auzit-o, insa am intalnit de curand intr-un film replica asta si mi-a starnit nostalgii.Din fericire, la mine relatia a continuat.Din pacate,la ei nu....

Niciun comentariu: