vineri, 7 noiembrie 2008

Pregatiri in spaniola

Ne pregatim pentru Madrid.Cu catel, cu purcel(a se citi barbat si copil :D )de azi intr-o saptamana zburam spre Spania. The to-do list e, evident, facuta, am acoperit cu succes cam ce mi-am dorit sa vedem acolo, am reusit sa las si niste timp liber pentru eventualele activitati neplanificate, sper sa iasa bine. Sunt foarte multumita de lista mea, am muncit la ea in ultima saptamana, si contine, pe langa programul de vizita al obiectivelor, adresa, pretul de intrare, kilometri si timpul estimativ catre locul respectiv.Inutil sa spun ca simt ca deja stiu in mare locurile, la cat le-am gugalit, dar...:) noi sa fim sanatosi..macar ca facem poze si tot e ceva nou.:D
Sunt un pic stresata pentru ca e si Razvan cu noi si sper sa se adapteze pentru o saptamana la programul de acolo pe care am incercat sa il fac oricum in asa fel incat sa nu sarim peste somnul de pranz si alte tabieturi, dar una peste alta suntem cu totii entuziasmati de plecare. Razvan stie ca vom zbura si se uita la toate avioanele pe care le vede pe cer incercand sa anticipeze cum va fi primul lui zbor..Hmm?Sau eu fac asta?El doar se uita la avioane...
Pana atunci imi exersez sumarele cunostinte de limba spaniola sperand ca pe toti barbatii cu care voi discuta ii va chema Luis Fernando, ca alt nume nu mai stiu...;)

2 comentarii:

andreea spunea...

distractie placuta :D
sa veniti cu multe pozeeee :)

ne auzim si vedem la intoarcere :D
de abia asteeept :x

>:D< >:D< >:D<

SARILLA spunea...

Pai sigur venim cu poze, chinezi scrie pe noi...:) pup