marți, 9 aprilie 2013

Love of my life si alte balarii

Mamaa,cate am de zis:)) Fiti atenti:
In primul rand, ceva scurt de tot: am blogul asta culinar,da?Toate bune sii frumoase,imi place maxim ce fac, sa gatesc, sa fac poze,mai putin sa scriu,ce-i drept..ma incurca engleza,dar in fine..e ok. Frate,dar am o mare problema: sa zicem ca azi fac 2 retete,ca asa se cam intampla.Fac poze, termin treaba,trec pozele in calculator,dar nu scriu reteta in aceeasi zi, in ideea in care o voi scrie cand postez pe blog. Si poate sa dureze si o luna pana sa apara reteta pe blog.Eh..ziceti-mi mie acum cine naiba mai tine minte dupa o luna ce am facut eu acolo la improvizatii? Ca la retetele pe care le iau de undeva e totul bine si frumos,le am salvate undeva,dar cand reteta e creatie proprie..cauta de-ti mai adu aminte cata carne ai pus, cata faina,cat sos de rosii si asa mai departe...Cucu! Si nici nu (mai)fac poze din pas in pas,ca sunt smechera, intelegeti? ;) NOOOT!! Asa ca ..trebuie sa inventez,practic,a doua oara...:)) Naspa rau,va zic sincer! Sa nu faceti ca mine..

Punctul fierbinte numarul doi al discutiei de astazi: pizza care m-a facut sa ma indragostesc de trufe!
Deci: avem aceasta pizzerie aici, da? Mamma Roma pe numele ei. Bun. Eu dupa pizza nu m-am omorat la inceputurile mele de mancacioasa,apoi am indragit-o dar sincera sa fiu in Romania mancam doar pizza clasica: quatro stagioni, sau pepperoni..nimic iesit din tipar.Fetita cuminte. Ei bine,aici nu prea au pizza traditionala. Sunt combinatii foarte misto, toate gustoase,ale naibii!!! Iar preferata mea de depaaarte,care ma face sa salivez de cate ori ma gandesc la ea,este cea cu trufe si chipsuri de cartofi...Maantelicaa..ce buna e!!! Trufele,pentru cine nu a gustat inca din ele, sunt genul ala de mancare ce fie o adori fie o detesti..nu iti raman indiferente. Sunt foarte puternica ca aroma si pe mine ma intriga de fiecare data. Iar in combinatie cu un sosulet alb delicios, niste chipsuri subtiri de cartofi, un blat delicios copt pe vatra si niste verdeata aruncata pe deasupra..mi-nu-na-ti-e!!!
Cu mana pe inima va marturisesc: si acum cand ma gandesc la ea moor de poftica.:) E genul ala: o iei, mananci cat manaci,apoi zici:hai sa ma opresc,mananc restul mai tarziu. Bine,doar o gura si gata!
     Hai,inca un colt ca uite,sta aici nebagat in seama.    ....Eii..acum e inegal taiat..tre' sa iau si de aici...si tot asa,pana sa iti dai seama s-a terminat. Si daca stingi cu un Coca Cola rece...iuhuuuu!Life certainly worths living!
 Gata! Imi ploua prea tare in gura sa mai scriu..ma duc sa mananc niste salata de pui cu quinoa,da?;)Paaaa!

3 comentarii:

Georgi spunea...

aha,si eu cand te-am tratat cu nu stiu ce cu ulei de trufe, ai spus ca nu-ti plac trufele!!!!! te-am prins!!!! Ia mai pune acolo la datorii sa-mi faci si pizza din asta cand ne vedem!! :))

SARILLA spunea...

Bai,dar combinatia asta eee...ee...altceva..e un sos asaaa.. bestial...O sa vezi! Eu trec pe lista,dar daca nu imi iese la fel, cumparam de la ei!:)))

Georgi spunea...

ok;)