vineri, 25 ianuarie 2013

c'est moi again!

Deci am Alzheimer.Jur.Asta imi amintesc sigur.Curand o sa uit si cum ma cheama,in ritmul asta.
Deci cred ca in ultimele zile mi-am propus sa scriu despre cel putin 3(trei!) subiecte diferite pe blog. Toate amuzante, lungi, datatoare de buna dispozitie, care sa-mi evidentieze, inca o data, talentul unic cu care m-a inzestrat Dumnezeu:inteligenta,frumusetea,blandetea,simtul umorului, caldura sufleteasca..ce? Nu e nici adevarat,si nici nu e unul singur?Si ce?E blogul meu,scriu ce vreau,da? Hai ca m-ati suparat!
In fine, ideea e ca am gandit iar ceva chestii si acum nu pot sa imi mai amintesc ni-mi-cu-ta! Si la unul din subiecte,mi-am zis,in sinea mea: "bai!(ca asa vorbesc uneori cu mine,denigrator) ia sa imi notez asta,sa nu uit!" Asta fiind Jiminy Cricket. Dupa care Evil Me(no names attached) a raspuns: "Eee..cum sa uit?Nu am cum sa uit ASTA!!"
Eh..si uite-asa ..nu numai ca ma suspectez de Alzheimer,dar cred ca am si personalitate multipla,caci altfel de ce as vorbi cu mine in mintea mea,right?
In rest nu imi gasesc defecte,serios! Ba chiar v-am zis de minunatele mele cuticule odata,nu?Perfecte in continuare! Si..si..mai am atatea alte calitati! Cum le descopar vi le impartasesc!
Toate bune,deci! Am vrut sa semnalez asta, pentru ca,asa cum preconizam, prietena mea care ma iubeste si pe care o iubesc (:*) s-a sesizat imediat si m-a intrebat daca sunt bine.:D
But of course! Va pup acum, inca incerc sa imi amintesc unde e lecitina aia...

Niciun comentariu: