luni, 30 ianuarie 2012

Si a inceput si anul asta..

..stiu,de vreo luna,dar uite parca mai ieri a fost Revelionul si acum incepe deja februarie.Prea repede trece timpul asta,si eu inca nu reusesc sa il folosesc la maxim.Dar presupun ca faptul ca trece repede e semn bun,inseamna ca trece frumos,nu?Ca ma gandesc ca daca era de rau mi se parea ca nu mai trece odata..
De la inceputul lui ianuarie mi-am propus sa ma apuc de invatat pentru examenul de la Comisie.Dintr-o luni,evident..dar eram in tara,dupa care ne-am intors si eram obositi dupa drum,dupa care a fost ziua mea,dupa care am avut examen la franceza,dupa care m-am odihnit dupa examenul de la franceza :))..dupa care nu mai am nicio scuza dar inca nu m-am apucat...Mi-am pregatit paginile,totusi..e un inceput. Uite poate astazi o sa imi citesc o ora,ca iar simt mirosul de nou in narile entuziasmate...si tot ninge afara ca-n povesti.
Imi place asa de mult ziua,cu toate cele 24 de ore ale ei...Diminetile sunt fantastice,te trezesti mereu pentru un nou inceput, o iei de la capat cu orice-bun,rau..e o noua sansa de a face ce trebuie,sau ce iti place,sau ce ti-ai propus de ceva timp...Ai energie si totul iti pare posibil.
Pranzul e inca intr-o nota optimista, e perioada zilei preferata a unora,cale de socializare,la munca,sau de putina relaxare, de prioritizare a treburilor pentru ziua respectiva..Apoi vine dupa amiaza, cand,chiar daca esti obosit dupa o zi de munca,stii ca mai ai putin si pleci spre casa,spre familie,spre iubit,sau pur si simplu spre o baie cu spuma si un film bun.
Dupa care..ehee..seara..Seara este un prilej de a te aduna la masa cu toata familia,de a povesti ce ti s-a intamplat ziua respectiva, de a te relaxa sau de a face ceva ce iti place..un hobby, sau un film,sau o carte buna...si uite asa se face noapte si mergi la culcare,iar inainte de a adormi ai ocazia sa iti faci planuri,sa analizezi ce ai facut bine si ce nu ti-a placut,ce ai vrea sa schimbi ziua urmatoare,etc.
La mine e chiar mult mai simplu si mai frumos.:) Eu am parte de momente si mai relaxante,gatesc,ma uit la filme, invat( in curand :D),ma joc cu Razvan si fac planuri...
Despre Bruxelles nu va mai zic nimic,v-am zapacit destul de aproape un an..:) Imi place la fel de mult,si de abia asteptam sa vina caldura sa incepem iar sa rascolim orasul...


Asadar..de azi ma apuc de invatat :). Wish me luck!

2 comentarii:

Ruxx spunea...

imi place tare mult ce ai scris, totul intr o maniera optimista. P.S: ai invatat??😊

SARILLA spunea...

Shit..speram sa nu ma intrebe nimeni..:)))
Nu,evident.Mi-ai urat succes cumva?Ha?Ca nu te-am auzit!:D De asta nu am avut spor..:)) Dar aaaazi...e marti..:))