joi, 20 octombrie 2011

Da' de ceeee?

Bai deci eu,ultima gaina romantica din univers,care inca mai crede in viata fara de moarte si prietenie fara de interes si rautate,m-am intovarasit (super tare cuvantul asta,comunist get beget) cu o duduie(nu pot sa ii zic fata,ca are 41 de ani,si nici doamna, ca ce plm..o sa fiu si eu acolo) la cursul de limba franceza pe care il frecventez cu interes. Si hau hau si bau bau,toata ziua bot in bot, de fiecare data cand nu stie ceva o intreaba pe subsemnata(retineti asta, e important in firul epic),si tot asa trecura zilele si ieri am avut evaluare.Prima evaluare din doua, inainte de examenul din ianuarie.
Ne da profa' subiectele, nu erau deloc grele, insa din tot testul ala era un cuvant pe care nu il stiam si cu care,colac peste pupaza,trebuia sa facem o propozitie. O intreb pe prietena Amy(that's her name,yes,and she's American,if you must know) daca are habar ce inseamna respectivul cuvant,iar ea imi zice ca nu. Ok, toate bune si frumoase,ma apuc sa fac testul,termin in vreo 10 minute(cu cele DOUA greseli pe care deja le-am observat :D) si apoi ma apuc sa imi chinui mintea deja epuizata despre ce ar fi putut cuvantul respectiv sa insemne.Pentru curiosi,e vorba despre o expresie,mai mult- "s'efforcer de". Straina pe deplin nu imi era,si de cate ori  ma gandeam la vreo propozitie,imi venea in gand ceva legat de politie.In fine, mai astept,ma mai strofoc,si inainte sa plec,cu vreo 2 minute, o mai intreb o data pe prietena mea daca are habar cu ce se mananca,si imi raspunde la fel de candida ca nu.
Eh nici nu trec bine 2-3 minute si incepe sa faca si ea exercitiul respectiv si deodata o vad ca scrie propozitia respectiva asa de fluent de zici ca ea facuse subiectele!!!
Pai daca nici asta nu e tradare...eu nu mai stiu ce e...Evident ca mi-am dat seama din propozitia ei ce inseamna si am facut si eu o propozitie(si mai frumoasa,din punctul meu de vedere :)) ) dar asa de dezamagita am fost..de nu pot sa va spun.Pai ziceti si voi,cei 5 care imi cititi blogul( :))) ), o strangeau tenisii sa imi zica si mie? Ii luam ei din nota?Sau locul la vreo companie multinationala?
Nu-nu,asa ceva nu se face,va spun! Rusine ei, rusine Dinu Patriciu,rusine toturor celor care nu dau in situatii din astea inocente,de non concurenta!huo!
Off..ca tare m-am necajit iar! :D Doar ce imi trecuse..
Concluzia- nu mai e prietenia ce-a fost,domne!

5 comentarii:

Georgi spunea...

hmmmm,mie imi spui!!!eu care am crescut cu panait istrati in brate (adicatelea cu cartile dumnealui) si pu pret pe prietenie ca pe ochii din cap, ca familia nu poti sa ti-o alegi, dar prietenii da, ca esti prieten cu cineva pt va aveti un milion de chestii in comun, deci e mai ceva decat familionul pe care bun-rau trebuie sa-l suporti... si uite asa mi-am luat-o la temelie dupa 18 de prietenie din asta in care eu ma iluzionam si cucoana ma deziluziona, ca-n fata imi canta in struna si pe la spate....ma rog, intelegi tu! asta e..;c'est la vie! hai fa o propozitie cu asta..dar nu ma intreba ce-n seamna ca nu stiu :))

SARILLA spunea...

A,stiu ca se poate si mai rau,da.:)
Doar ca mi s-a parut deplasat sa nu zica un cuvant,ca doar nu ii luam din painea ei...uarevar..

Georgi spunea...

Majoritatea celortlalte natii nu sufera romanii, si oricat de draguti suntem, nu reusim sa la stergem preconceptiile, ba din contra, cu cat suntem mai draguti si deschisi si comunicativi, cu atat sunt ei mai suspiciosi, adicatelea, ce vrea dom'le asta defapt de e asa de dragut cu mine, ce urmareste el, deci, sorry to break your bubble,dar nu ati fost prietene niciodata, nu in acceptiunea ei!

SARILLA spunea...

:))) Prea te-ai aprins pe treaba asta..:))
Eu cand am zis prietene iti dai seama ca nu ma refeream BFF..Ma refeream ca in cadrul cursului interactionam mai mult cu ea decat cu alte persoane. Nici in acceptiunea mea nu este asta definitia prieteniei,pentru ca nu comunicam in afara celor 5 ore saptamanale.
Repet,mie mi s-a parut urat faptul ca ea,desi nu pierdea nimic daca imi spunea,a ales sa nu o faca, in ciuda faptului ca de fiecare data cand are nevoie ma intreaba.
Si sincera sa fiu, simpatizez cu natiile care nu sufera romanii, ii inteleg pe deplin, nu toti sunt ca noi, destepti,frumosi si spirituali.:D
Te pup,hai poate ne mai nimerim si pe mess sa vorbim!Puup!

Ruxx spunea...

Aloooooo?intelegi tu ce vreau sa spun!!!??