sâmbătă, 3 septembrie 2011

Dimineata mea de ieri

Am vrut sa scriu aseara despre ce dimineata am avut ieri,dar m-am luat cu treaba(vezi o alta plimbare luunga sa profitam de vremea frumoasa) si nu am mai avut timp.
Deci ieri am vrut,dupa ce l-am dus pe Razvan la gradi(unde a fost din nou frumos, thank you very much) sa merg in parc sa alerg. M-am imbracat sport(sau cat de sport am putut eu,ca  nu detin cine stie ce garderoba de jogging)si am plecat spre Woluwe, unul dintre cele mai mari parcuri din Bruxelles,cred,care e la doi pasi de noi. Cred ca am mai aratat poze de acolo,e superb.
De alergat nu am reusit sa alerg,pentru ca bietul meu organism s-a speriat ca l-am luat prea brusc,in schimb am mers repede,asa,ca si cum intarziasem,si, cu exceptia unei mici pauze de 5 minute cat am stat sa fac niste poze in parc,tot asa am tinut-o.
Nu am cuvinte sa va descriu cat de frumos era in parc.Si pentru ca nu am cuvinte,am poze.:)
Doar ce tunsesera iarba,arata cam asa...

Iar cand m-am asezat pe bancuta,sa ma odihnesc, in stanga mea era asta:
, in dreapta asta:
iar in fata...
Era un aer curat, o liniste..ceva de basm.


M-am relaxat cateva minute si am plecat cu bateriile incarcate spre casa. God, I looove Bruxelles!




Niciun comentariu: