joi, 23 decembrie 2010

Rezolutii

Am promis ca revin cu rezolutiile pentru 2011.Nu sunt multe,dar sunt clare si usor de indeplinit,sau cel putin asa sper.:)
In primul rand, o rezolutie-dorinta-speranta-chiar si rugaciune-sa plecam cat mai repede.Sa ne mutam in Belgia.Va scriu.:)
Apoi,sa mai slabesc 10 kg.:D Aici nu sunt multe de zis, am mai dat 15,nu m-or face pe mine inca 10.:)
Si ultima dar nu cea din urma,sa imi incep,sau daca nu incep,dat fiind ca o sa fie primul an acolo si nu stiu in ce masura ar fi posibil,dar macar sa am pregatit tot pentru o afacere cu accesorii.:)De fapt,planurile mele pentru viitorul apropiat si nu numai sunt sa imi deschid,in ordinea asta, un magazin gen Accesorize si apoi un take away,de fapt mai mult un bistro mic cu cateva masute,unde sa vina sa manance cam aceeiasi oameni,care sa se simta ca acasa :) si de unde sa poti lua si la pachet.Si toata mancarea va fi facuta chiar ca acasa,fara prostii de coloranti,aditivi sau mai stiu eu ce.Sanatoasa si gustoasa.:)Dar mai am pana acolo,inainte trebuie sa fac si o scoala de profil,ceva.Asa ca imediat ce intram in 2011 ma apuc de treaba,ca pentru magazinul de accesorii e nevoie de multe produse.Si daca va fi sa il pot deschide la anul, foarte bine,daca nu, peste doi ani.Si o sa am de toate:D: cercei,lanturi,bentite,posetute,inele si orice mai invat sau descopar sa fac pana atunci.:)
Cam atat deocamdata.Va mai tin la curent.:)
Tot ziens!;)

2 comentarii:

Dili spunea...

Minunat! Pare un gen de viata perfect :-) Iti dorescc din sufletel sa reusesti! Si acum, toti cuminti ca vine Mosu cu o doza de putere.... :P

SARILLA spunea...

:) Vine?Ai aflat tu?Off..ce bine ar fi...Sper sa fi primit lista mea.:)