miercuri, 26 septembrie 2007

Am inceput sa imi prind urechile...

Am inceput sa imi prind urechile tot furisandu-ma prin blogurile oamenilor pentru ca, inevitabil, dau in niste bloguri super complexe, care au tot felul de treburi..linkuri...site-uri..invitatii...recomandari...smecherii..iar eu tot nu stiu cum sa adaug un clip de pe youtube...(a propos..fetisoare nu sunt pe aici? ca mi-ar fi prins bine un ":(" din ala).
In fine, ideea e ca cu cat citesc mai multe bloguri de oameni destepti, cu atat mai mult :
1. Imi dau seama cat de prea putin inteligenta sunt comparativ cu altcineva decat familia si prietenii mei pe care deja i-am catalogat in fel si chip...:D
2. Imi doresc sa am si eu un blog mai destept...(macar el)..care sa contina mai mult decat gandurile mele razlete .
Intrebarea este: De unde invat asta? Hmmm....cred ca trebuie sa fur...ca altfel nici nu stiu pe cine sa intreb...
Azi oricum am invatat (sper) cum sa fac pe cineva sa imi citeasca tot articolul pe blog...(am reusit,nuuu?:) )
Eheee....rabdare si sanatate!

Niciun comentariu: